Teammanager Vastgoed en Facilitair (32 uur)

Teammanager Vastgoed en Facilitair (32 uur) - 22538

  • 32 uur
  • parttime
  • Noord-Holland

Je ontwikkelt het team vanuit structuur, taken en verantwoordelijkheden en brengt rust voor de individuele medewerkers in deze hectische periode waarin de gemeente zich bevindt.

Omschrijving van de opdrachtgever:
De gemeente Wijdemeren is een professionele organisatie waar 200 mensen werken voor 25.000 inwoners. Zij staat aan het begin van de inbedding van de nieuwe organisatiestructuur, gevolgd door een organisatieontwikkelingstraject.

De organisatie is voorlopig ingedeeld in 3 afdelingen, namelijk Inwoners, Omgeving en Bedrijfsvoering. In de afdeling Omgeving zitten verschillende teams, waaronder het team Vastgoed en Facilitair. Dit team is verantwoordelijk voor alle maatschappelijke gebouwen en alle gronden, het gemeentehuis en de gemeentewerf. De 10 fte zijn onderverdeeld in gebouwenbeheer, grondzaken, juridisch medewerkers, facilitaire dienstverlening en sporthalbeheer.

In 2018 zijn er nieuwe teams ontstaan waaronder het team Vastgoed en Facilitair. Inmiddels zijn de nodige stappen gezet en zal 2023 in het teken staan van de basis op orde krijgen. Door interne veranderingen in de organisatiestructuur vraagt de gemeente onze inzet met iemand die als teammanager deze overgangsperiode kan borgen.

Wat ga je doen:

  • Je geeft dagelijkse aansturing aan het teamaandacht aan de individuele medewerker.
  • Je creëert ruimte voor het afronden en op orde brengen van de basis van de werkzaamheden en het vernieuwen van beleidskaders.
  • Je vult de professionalisering verder in van het team Vastgoed en Facilitair.
  • Je adviseert het managementteam over het plaatsen op de juiste plek van enkele taakonderdelen van dit team in de organisatie, zoals het sporthalbeheer.
  • Je geeft uitvoering aan de harmonisering van de contracten en de efficiencyslag van het verder inrichten van het nieuwe vastgoedbeheersysteem.
  • Je geeft aandacht aan het verzakelijken van het beheer van het maatschappelijk vastgoed en modern facilitymanagement.

Wij vragen:

  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring als manager in een publieke organisatie.
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring:
    • Bij een gemeente
    • Bij het coachen en begeleiden van medewerkers
    • Met beleid over publiek vastgoed
    • Met de optimalisatie van werkprocessen binnen een team.
  • Je bent donderdag 15 en vrijdag 16 december beschikbaar voor een gesprek met de gemeente.

Standplaats:
Loosdrecht

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 3 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 8 december 12:00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22538. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Ahad Khan op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.