Projectmedewerker digitale dienstverlening (20 uur)

Projectmedewerker digitale dienstverlening (20 uur) - 22027

  • 20 uur
  • parttime
  • Utrecht

Jij bent een projectmedewerker die bijdraagt aan de doorontwikkeling en professionalisering van de digitale dienstverlening.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor onze opgave zijn wij op zoek naar een projectmedewerker met interesse in de digitale dienstverlening. Jij bent als projectmedewerker onderdeel van een projectteam bij een overheidsorganisatie in de provincie Utrecht. Om samenhang te brengen in de doorontwikkeling en professionalisering van de digitale dienstverlening in de organisatie, is er een toekomstvisie vastgesteld. Voor deze doorontwikkeling van de visie is een aanjaagteam ingericht.

Het aanjaagteam digitale dienstverlening is onderdeel van het domein Bestuurs- en Directieondersteuning en Opgaven (BDO) en de concernopdracht Digitale Dienstverlening. Het team werkt samen met de stakeholders in de organisatie om programma’s en projecten te ondersteunen met kennis en expertise over digitale dienstverlening.

Als projectmedewerker ondersteun jij de projectleider en andere leden van het aanjaagteam bij de uitvoering van het project. Het team is verantwoordelijk voor een aantal projecten en bewaakt de samenhang in het portfolio dat invulling geeft aan de digitale dienstverlening. Het rapporteert periodiek over de voortgang van de realisatie van de visie aan het Centrale Management Team (CMT) en Bestuur.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor de vastlegging van teamoverleggen, stuurgroepen en klankbordgroepen.
  • Je ondersteunt de leden van het aanjaagteam bij de dagelijkse werkzaamheden.
  • Je verzorgt de financiële ondersteuning.
  • Je stelt voortgangsrapportages op en verzorgt de documentenstroom- en beheer.
  • Je ondersteunt bij het inventariseren van risico’s.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, verzenden en beheren van uitnodigingen voor sessies met interne en externe genodigden.
  • Je draagt bij aan het organiseren van bijeenkomsten, workshops en webinars.
  • Je plaatst berichten op het intranet en andere media volgens het communicatieplan dat de projectleiders leveren.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-bacheloropleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als projectmedewerker in de afgelopen 6 jaar.
  • Je hebt werkervaring binnen een overheidsorganisatie.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met het verbinden van verschillende beleidsterreinen binnen een organisatie.
  • Je bent dinsdag 15 februari beschikbaar voor een gesprek met de overheidsorganisatie.

Standplaats:
Utrecht

Wij bieden:
De functie is per begin maart 2022 beschikbaar voor 22 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2022, met een optie tot verlenging (12 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 31 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22027. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.