Informatie- en procesmanager (24 uur)

Informatie- en procesmanager (24 uur) - 20429

  • 24 uur
  • parttime
  • Utrecht

Je bent een analytische informatie- en procesmanager met affiniteit met ICT die onder andere verantwoordelijk is voor het opstellen en vastleggen van het beleid van diverse projecten.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente, is op zoek naar een informatie- en procesmanager. De gemeentelijke organisatie telt ruim 4.000 medewerkers verdeeld over de ontwikkelorganisatie, de uitvoeringsorganisatie en de bestuursondersteuning Strategie en Bedrijfsvoering, bestaande uit de directieraad en de concernmanagers.

Als informatie- en procesmanager kom je terecht in het informatie- en procesmanagementteam (IPM), dat onderdeel uitmaakt van de Staf Bedrijfsvoering & Strategie. Binnen het team neem je een aantal dossiers onder je hoede en denk je in een adviserende rol mee over een effectieve invulling van de rol van informatie- en procesmanager en het uitwerken / opstellen van het beleid hierom.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor het bewaken, toetsen en in gang zetten van de inhoudelijke dossiers die het vakgebied ondersteunen, zoals:
    • Enterprise Service Managementoplossingen.
    • Robotisering Procesautomatisering.
    • Geïntegreerde Human Resource-oplossing.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en vastleggen van het beleid na aanleiding van de besluiten van de bovengenoemde projecten.
  • Je treedt in een adviserende rol op om mee te deken over een effectieve invulling van de rol van informatie- en procesmanagement.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo- of wo-opleiding Technische Bedrijfskunde.
  • Je hebt minimaal 8 jaar ervaring als (project)manager.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar pdrachten uitgevoerd op het gebied van informatie en procesmanagement binnen een gemeente.
  • Je hebt ervaring bij een gemeente, bij voorkeur een G4-gemeente.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 5 jaar ervaring opgedaan met een aantal opdrachten op het gebied van implementatie van (IT-)werkprocessen.
    • ervaring binnen verschillende domeinen van een gemeente.
    • kennis van en affiniteit met ICT.
    • ervaring met informatie- en procesmanagement opgedaan door de implementatie van de Omgevingswet / Archiefwet of het zaakgericht werken.
  • Je bent op woensdag 2 september in de middag beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever, hoogstwaarschijnlijk via videobellen.

Standplaats:
Utrecht

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2020. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór dinsdag 25 augustus aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20429. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.