Financieel medewerker Tozo (32-36 uur)

Financieel medewerker Tozo (32-36 uur) - 20614

  • 23-36 uur
  • fulltime,parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een financieel medewerker Tozo die in staat is om samen met collega’s grote hoeveelheden verrekeningen uit te voeren.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Zuid-Holland, is op zoek naar een financieel medewerker Tozo. De gemeente ondersteunt middels de uitvoering van onder andere de Tozo de ondernemers van een 30-tal regiogemeenten. De afhandeling van de Tozo-aanvragen is belegd bij consulenten die daarvoor zijn opgeleid. De Tozo voorziet in het verrekenen van bepaalde inkomsten bij de ondernemer. Zo kan er winst zijn gemaakt in de periode dat er Tozo-gelden zijn ontvangen. Die inkomsten moeten verrekend worden en daar zijn financieel specialisten voor nodig. Binnen 3 maanden moeten al deze inkomsten opgevraagd en op een nauwkeurige manier verwerkt worden.

De projectorganisatie Tozo is onderdeel van de afdeling Werk en Inkomen (W&I). De projectorganisatie is belast met de uitvoering van de COVID-19-maatregel Tozo (Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers) ten behoeve van ondernemers. Ondernemers kunnen op basis van deze regeling inkomensondersteuning en een bedrijfskrediet aanvragen. Er zijn diverse teams ingezet om alle aanvragen en bijbehorende mutaties af te handelen.

Wat ga je doen:

  • Je voert samen met collega’s grote hoeveelheden verrekeningen uit, bijvoorbeeld zaken als Winst uit bedrijf verrekenen met de verstrekte gelden.
  • Je past waar nodig verstrekte uitkeringen Tozo 1, -2 en -3 aan en vordert deze terug bij de ondernemers.
  • Je handelt alle aanvragen en bijbehorende mutaties af samen met je collega’s, deze komen vanaf half november binnen en zullen voor eind januari 2021 verwerkt moeten zijn.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Finance.
  • Je hebt minimaal 6 maanden ervaring in een Finance-functie.
  • Je hebt minimaal 6 maanden ervaring met het uitvoeren van verrekeningen.
  • Je hebt geen vakantie gepland in de periode van 15 november 2020 tot en met 31 januari 2021 (verlof in de kerstperiode in overleg).
  • Je bent bereid eventueel overwerk te verrichten in de avonduren en/of het weekend.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring met sociale zekerheid (Participatiewet), voorliggende voorzieningen (recht op WW, Ziektewet et cetera) en fraude-alertheid.
    • je hebt kennis van het systeem Suwinet (je weet wanneer en hoe dit te gebruiken).
    • je hebt kennis van het systeem RDD (Rotterdam Digitaal Dossier), weet je weg hierin te vinden, hoe je moet uploaden en wat de spelregels in het gebruik zijn.
    • je hebt kennis van wet- en regelgeving inzake Tozo 1 en/of Tozo 2 en kunt een aanvraag afhandelen.
  • Je bent beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever op 28, 29 of 30 oktober via MS Teams.

Standplaats:
Rotterdam. Vanwege de maatregelen rondom COVID-19 werk je volledig vanuit huis.

Wij bieden:
De functie is per medio november 2020 beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 3 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 3 maanden). Je kunt deze opdracht alléén in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 26 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20614. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.