Inkoopadviseur (36 uur)

Inkoopadviseur (36 uur) - 25237

  • 36 uur
  • fulltime
  • Noord-Holland

Je adviseert over en begeleidt complexe aanbestedingen, ondersteunt teams bij het starten en uitvoeren van inkooptrajecten en beoordeelt en verbetert inkoopdocumenten.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze werkorganisatie ondersteunt met ruim 200 collega’s 2 gemeenten, elk met een eigen bestuur en identiteit. Door de kracht en kennis voor beide gemeenten te bundelen, kunnen ze goede dienstverlening bieden aan de inwoners, bedrijven en instellingen.

Als inkoopadviseur ondersteun je de organisatie bij het stroomlijnen, coördineren en begeleiden van complexe en strategische inkooptrajecten. Samen met stichting Rijk, adviseer en begeleid je bij complexere (Europese en niet-Europese) aanbestedingen. Hierbij onderhoud je het contact met de contactpersoon inkoop en de relatiebeheerder van stichting Rijk.

Daarnaast begeleidt je collega’s op een laagdrempelige manier, maakt ze bewust van hun verantwoordelijkheden en ondersteunt ze hierbij. Je versterkt het inkoopbewustzijn door collega’s te informeren, begeleiden en waar nodig trainen.

Wat ga je doen:

  • Je adviseert en begeleidt, samen met stichting Rijk, bij complexere (Europese en niet-Europese) aanbestedingen.
  • Je onderhoudt het contact met de contactpersoon inkoop en de relatiebeheerder van stichting Rijk.
  • Je versterkt het inkoopbewustzijn door collega’s te trainen, informeren en begeleiden.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt als er een inkoopbehoefte ontstaat.
  • Je ondersteunt teams bij het opstarten en uitvoeren van inkooptrajecten.
  • Je maakt analyses en rapportages over uitgaven, leveranciers en contractbeheer.
  • Je beoordeelt en verbetert inkoopdocumenten, offertes en contracten.

Wij vragen:

  • Je hebt ervaring met (decentrale) inkoop binnen een (semi)publieke organisatie.
  • Je hebt kennis van aanbestedingswetgeving (Europees en nationaal).
  • Je hebt sterke adviesvaardigheden en je kunt laagdrempelig samenwerken.
  • Je bent praktisch en strategisch ingesteld.
  • Je bent zelfstandig, initiatiefrijk en verbindend.

Standplaats:
Wormer

Wij bieden:
De functie is per dinsdag 1 juli beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 5 maanden.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 23 juni aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 25237. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Ik zoek toch iets anders!
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste opdracht. Als we jouw cv en wensen hebben, kunnen we contact met je opnemen zodra er een geschikte opdracht voorbijkomt. Zoek niet langer alleen en mail ons op info@pia.nl of bel 078-618 22 12.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Inkoopadviseur (36 uur)

Je adviseert over en begeleidt complexe aanbestedingen, ondersteunt teams bij het starten en uitvoeren van inkooptrajecten en beoordeelt en verbetert…

  • Werkweek: 36 uur
  • Contract: fulltime
  • Locatie: Noord-Holland


Bas Gielen

Bas Gielen

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.