Projectsecretaris (36 uur)

Projectsecretaris (36 uur) - 25202

  • 36 uur
  • fulltime

Bij een grote gemeente in Flevoland geef je ondersteuning aan de projectmanagers bij onderwijshuisvestingsprojecten.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze gemeente werkt actief samen met inwoners, bedrijven en instellingen aan het beter functioneren van de samenleving en waar genoeg ruimte is voor recreatie en natuurbeleving. De organisatie is verdeeld in 3 domeinen: Bedrijfsvoering en Ontwikkeling, Fysiek Domein en Sociaal Domein.

In 2019 heeft de gemeenteraad ingestemd met een plan om van de periode 2019-2026 bestaande verouderde schoolgebouwen in de gemeente te vernieuwen. Daarnaast is de gemeente bezig met de sportvoorzieningen te ontwikkelen, waaronder een grootschalige sportaccommodatie, de grootste van de regio. Dit jaar nog wordt een nieuw plan opgesteld voor onderwijshuisvestingsprojecten voor de periode 2027-2035. 

Het team Grondzaken en Vastgoed is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van gemeentelijke vastgoed, waarbij het gaat om onderwijshuisvestingsprojecten. Het team is verantwoordelijk voor de planvorming en realisatie van gemeentelijke vastgoed met buitenruimten. Als projectsecretaris ben je voornamelijk  verantwoordelijk voor de praktische ondersteuning en de advisering van de projectmanager.

Wat ga je doen:

  • Je zorgt voor de praktische ondersteuning en de advisering van de projectmanager, op zowel projectinhoudelijk vlak als bij de beheersing van het project.
  • Je werkt deelvragen uit binnen de projectopgave en begeleid deelprojecten op basis van de eigen specifieke expertisen / specialismen.
  • Je stelt projectdocumenten, besluitvormingsdocumenten en projectinhoudelijke notities of stukken op.
  • Je bent het aanspreekpunt en de schakel vanuit het project voor de leden van de projectgroep, belanghebbenden en andere (intern als extern) betrokkenen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voeren van de financiële projectadministratie, ondersteunen bij het bewaken van het projectbudget, de urenbesteding en het signaleren van (toekomstige) afwijkingen.
  • Je organiseert informatieavonden, interne bijeenkomsten en stakeholdersessies.

Wij vragen:

  • Je hebt hbo-werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding in de richting van ruimtelijke ordening, planologie of bestuurskunde.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met:
    • maatschappelijke vastgoedontwikkeling, bij voorkeur kennis van onderwijshuisvesting
    • projectmatig werken
  • Je hebt kennis van:
    • relevante wet- en regelgeving binnen onderwijshuisvesting
    • (gemeentelijk) beleid, procedures, besluitvormingsprocessen en bouwkunde
  • Je hebt bij voorkeur:
    • vaardigheid in samenwerken, enthousiasmeren en mensen met elkaar verbinden
    • inzicht in projectbeheersing, overzicht en ben je analytisch, sociaal vaardig, stressbestendig en flexibel

Standplaats:
Lelystad

Wij bieden:
De functie is per dinsdag 29 april beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 12 maanden, met een optie tot verlenging. Op deze opdracht is de inzet van een zelfstandige (zzp’er) niet mogelijk. Ben je zelfstandige en wil je toch graag voor deze opdracht in aanmerking komen? We gaan graag met je in gesprek over welke andere mogelijkheden we voor je hebben om deze opdracht via ons uit te voeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 17 april aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 25202. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Ik zoek toch iets anders!
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste opdracht. Als we jouw cv en wensen hebben, kunnen we contact met je opnemen zodra er een geschikte opdracht voorbijkomt. Zoek niet langer alleen en mail ons op info@pia.nl of bel 078-618 22 12.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Bas Gielen

Bas Gielen

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.