Adviseur marketing (24-28 uur)

Adviseur marketing (24-28 uur) - 25166

  • 24-28 uur
  • parttime
  • Overijssel

Je zorgt voor marketingadvies, stadspromotie, markt- en klantonderzoek en on- en offline marketingcampagnes voor een gemeente in Overijssel.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor een gemeente in Overijssel zijn we op zoek naar een marketingadviseur. De gemeente biedt al het moois van het platteland en de gezelligheid van de stad. Terwijl gemeenten in de regio kleiner worden, groeit deze juist. Inmiddels heeft de gemeente meer dan 62.935 inwoners.

Je zet marketing in voor de ambitie om de gemeente verder te laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat ze de regio wil versterken, het buitengebied aantrekkelijker wil maken en de voorzieningen wil verbeteren.

Bij de gemeente werken 550 enthousiaste medewerkers die veel waarden hechten aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. Jij komt te werken bij het team Communicatie van de afdeling HR, Juridische zaken & Communicatie dat weer deel uitmaakt van het domein Bedrijfsvoering.

Wat ga je doen:

  • Je bent het aanspreekpunt voor marketingvraagstukken voor bestuurders, directie en collega’s.
  • Je promoot het wonen, werken en recreëren in de gemeente vanuit de citymarketingcampagne.
  • Je werkt samen met interne en externe partners.
  • Je bedenkt online en offline marketingcampagnes.
  • Je voert deze marketingcampagnes uit.
  • Je voert markt- en klantonderzoek uit.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo-bacheloropleiding in de richting marketing en/of communicatie.
  • Je hebt minimaal 2 jaar recente werkervaring in marketingcommunicatieadvies.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met:
    • marketingadvies bij een gemeente
    • projectmatig werken
    • advisering richting bestuur en directie over marketing en/of communicatie
    • on- en offlinemarketingcampagnes bij de overheid
    • de regio en bijbehorend zakelijk netwerk
  • Je bent beschikbaar voor een gesprek op donderdagmiddag 3 april.

Standplaats:
Regio Ommen, hybride werken mogelijk

Wij bieden:
De functie is vanaf maandag 28 april beschikbaar voor 24-28 uur per week (werkdagen in overleg). Deze functie is op projectbasis voor ten minste 5 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 2 maanden).

Op deze opdracht is de inzet van een zelfstandige (zzp’er) niet mogelijk. Ben je zelfstandige en wil je toch graag voor deze opdracht in aanmerking komen? We gaan graag met je in gesprek over welke andere mogelijkheden we voor je hebben om deze opdracht via ons uit te voeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 31 maart 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 25166. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Ik zoek toch iets anders!
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste opdracht. Als we jouw cv en wensen hebben, kunnen we contact met je opnemen zodra er een geschikte opdracht voorbijkomt. Zoek niet langer alleen en mail ons op info@pia.nl of bel 078-618 22 12.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Administrateur (32-40 uur)

Bij een middelgroot aannemingsbedrijf in Zuid-Holland ben jij verantwoordelijk voor crediteuren- en debiteurenbeheer, maand- en kwartaalafsluitingen…

  • Werkweek: 32-40 uur
  • Contract: fulltime,parttime
  • Locatie: Zuid-Holland

Verandermanager (36 uur)

Je speelt een belangrijke rol in het (door)ontwikkelen en verder brengen van een flexibele en wendbare overheidsorganisatie in Flevoland. Zo…

  • Werkweek: 36 uur
  • Contract: fulltime
  • Locatie: Flevoland


Bas Gielen

Bas Gielen

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.