Technisch administratief medeweker (40 uur)

Technisch administratief medeweker (40 uur) - 25158

  • 40 uur
  • fulltime
  • Zuid-Holland

Je ondersteunt en brengt structuur aan in het beheer van meer dan 30.000 smart devices bij een netbeheerder in Zuid-Holland. Denk hierbij aan telefonische ondersteuning van monteurs in de buitendienst en het registreren van incidenten.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze regionale netbeheerder levert het netwerk voor de levering van energie aan huishoudens en zakelijke klanten in Zuid-Holland, Utrecht en Zeeland. Door de energietransitie komt er meer werk bij. Er rijden steeds meer elektrische auto’s. Huizen en wijken gaan van het gas af en we leveren massaal zelf opgewekte zonne- en wind- energie terug aan het elektriciteitsnet. Hierdoor neemt de drukte op het elektriciteitsnetwerk toe.

Om een goed (in)zicht te krijgen in het elektrisch distributienetwerk is de organisatie bezig om een data gedreven netwerk met smart devices uit te rollen, in te richten en te beheren. Deze devices helpen de organisatie om continu inzicht te hebben in de steeds veranderende situatie in het elektrisch distributienetwerk. Als technisch administratief medewerker ben je samen met een team verantwoordelijk voor de uitrol en het beheer van deze smart devices.

Wat ga je doen:

  • Je geeft telefonische ondersteuning aan monteurs in de buitendienst.
  • Je legt veelvoorkomende problemen en oplossingen vast.
  • Je houdt de installed base in de Configuration Management Database (CMDB) bij.
  • Je registreert incidenten, probeert deze zelf op te lossen of zet deze, waar nodig, door.
  • Je monitort werkende en defecte smart devices en maakt indien nodig incidenttickets aan.
  • Je bewaakt de voortgang van de lopende incidenten en zorgt dat collega’s op tijd antwoord geven.
  • Je bent verantwoordelijk voor de volgende wekelijkse taken:
    • controleren of de smart devices volgens ontwerp zijn geïnstalleerd
    • configuraties aanmaken en voorbereiden voor de uitrol van komende week
    • ondersteuning bij controleren van binnengekomen producten
    • maken en beheren van voortgangsrapportages

Wij vragen:

  • Je hebt een relevante hbo-opleiding afgerond.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring met servicedeskwerkzaamheden en ITIL-processen en -applicaties.
  • Je hebt affiniteit met IT/OT, zowel gericht op soft- als hardware.
  • Je hebt affiniteit met CMDB-assetmanagement of je wil je hierin verder verdiepen.
  • Je bent beschikbaar in de week 31 voor een kennismakingsgesprek.

Standplaats:
Zuid-Holland

Wij bieden:
De functie is per maandag 31 maart aanstaande beschikbaar voor 40 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging. Op deze opdracht is de inzet van een zelfstandige (zzp’er) niet mogelijk. Ben je zelfstandige en wil je toch graag voor deze opdracht in aanmerking komen? We gaan graag met je in gesprek over welke andere mogelijkheden we voor je hebben om deze opdracht via ons uit te voeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 26 maart 12.00 uur en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 25158. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Ik zoek toch iets anders!
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste opdracht. Als we jouw cv en wensen hebben, kunnen we contact met je opnemen zodra er een geschikte opdracht voorbijkomt. Zoek niet langer alleen en mail ons op info@pia.nl of bel 078-618 22 12.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

 

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Administrateur (32-40 uur)

Bij een middelgroot aannemingsbedrijf in Zuid-Holland ben jij verantwoordelijk voor crediteuren- en debiteurenbeheer, maand- en kwartaalafsluitingen…

  • Werkweek: 32-40 uur
  • Contract: fulltime,parttime
  • Locatie: Zuid-Holland

Verandermanager (36 uur)

Je speelt een belangrijke rol in het (door)ontwikkelen en verder brengen van een flexibele en wendbare overheidsorganisatie in Flevoland. Zo…

  • Werkweek: 36 uur
  • Contract: fulltime
  • Locatie: Flevoland


Bas Gielen

Bas Gielen

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.