Businesscontroller (32-36 uur)

Businesscontroller (32-36 uur) - 24657

  • 32-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Je begeleidt financiële processen bij een samenwerkingsverband tussen 3 gemeenten in Zuid-Holland, waarbij de focus ligt op het verbeteren van de beheersing van personeelskosten en inhuur.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor een samenwerkingsverband tussen 3 gemeenten in Zuid-Holland zoeken wij een businesscontroller. Samen met zo’n 500 collega’s werk je aan het bereiken van mooie resultaten voor de gemeentebesturen, dorpen en ruim 80.000 inwoners.

Als businesscontroller zorg je voor belangrijke financiële documenten voor de planning-en-controlcyclus, zoals de jaarrekening en kadernota. Ook werk je aan het verbeteren van de beheersing van personeelskosten en inhuur. Daarnaast speel je een grote rol in een project waarbij je zorgt dat alle administraties goed op elkaar aansluiten.

Je bent onderdeel van het team Financiën, waar je samen met 30 collega’s werkt aan het actueel, betrouwbaar en transparant houden van de financiële administratie, het bewaken van de financiële positie en het geven van deskundige financiële adviezen.

Wat ga je doen:

  • Je begeleidt financiële processen, zoals de planning-en-controlcyclus.
  • Je verbetert de beheersing van de personeelskosten en inhuur.
  • Je zorgt dat alle administratie goed op elkaar aansluit.
  • Je werkt aan het verbeteren van de financiële sturing en zorgt voor inzicht in de relatie tussen de 3 gemeenten.
  • Je adviseert de directie en het bestuur over de financiële positie van de organisatie en doet voorstellen om de voorspelbaarheid van de resultaten te vergroten.

Wij vragen:

  • Je hebt een hbo-opleiding in financiën of bedrijfseconomie afgerond.
  • Je hebt een aantal jaar ervaring als businesscontroller of in een vergelijkbare financiële functie bij een gemeente.
  • Je hebt ervaring met het geven van advies.
  • Je beschikt over politiek-bestuurlijke sensitiviteit.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Standplaats:
Zuid-Holland

Wij bieden:
De functie is per februari 2025 beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 9 maanden. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren. Ben je nu zzp’er en wil je toch graag voor deze opdracht in aanmerking komen? We gaan graag met je in gesprek over welke andere mogelijkheden we voor je hebben om deze opdracht via ons uit te voeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 11 december aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24657. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Ik zoek toch iets anders!
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste opdracht. Als we jouw cv en wensen hebben, kunnen we contact met je opnemen zodra er een geschikte opdracht voorbijkomt. Zoek niet langer alleen en mail ons op info@pia.nl of bel 078-618 22 12.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Bas Gielen

Bas Gielen

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.