Medewerker DIV (24 uur)

Medewerker DIV (24 uur) - 24655

  • 24 uur
  • parttime
  • Noord-Brabant

Jij bent verantwoordelijk voor alle fysieke en digitale informatieverwerking en controle hierop bij een gemeente in Noord-Brabant.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze Noord-Brabantse gemeente met ruim 22.000 inwoners werkt aan grote maatschappelijke uitdagingen rondom onder andere wonen, duurzaamheid, leefbaarheid en zorg. De gemeente is volop in ontwikkeling en zoekt continu naar vernieuwing, om voorbereid te zijn op de toekomst. Medewerkers tonen eigenaarschap en krijgen ruimte en vertrouwen om zich te ontwikkelen. Ze werken opgavegericht vanuit zelforganiserende teams.

Als medewerker DIV ga jij aan de slag met zowel fysieke als digitale dossiers. Je bent verantwoordelijk voor scannen, registreren, controleren en afsluiten. Daarnaast zorg je voor de resultatenregistratie en stel je bewaar- en vernietigingstermijnen vast.

Wat ga je doen:

  • Je stelt fysieke dossiers samen, beoordeelt en sorteert documenten en controleert dossiers op duplicaten.
  • Je scant en registreert documenten en zorgt voor het aanmaken of aanvullen van digitale dossiers in DMS (Corsa).
  • Je zorgt voor het aanmaken, controleren en afsluiten van zaakdossiers, inclusief resultatenregistratie.
  • Je zorgt voor toekenning van unieke wettelijke grondslagen en controle hierop.
  • Je stelt bewaar- of vernietigingstermijnen vast conform de geldende VNG-selectielijst en deelt dossiers in in (sub)categorieën volgens de lijst van het Regionaal Archief Tilburg.
  • Je controleert steekproefsgewijs op eenvoudige zaaktypen met een vernietigingstermijn en doorlopend op blijvend te bewaren en generieke zaaktypen.
  • Je controleert op metadata, inhoud en compleetheid van het dossier en toegekende resultaten.

Wij vragen:

  • Je hebt aantoonbare ervaring met documentaire informatievoorziening (DMS Corsa) en het beheren van de informatievoorziening van een overheidsinstelling.
  • Je hebt recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt kennis van het beoordelen en sorteren van fysieke documenten en het controleren van zaakdossiers.

Standplaats:
Regio Breda

Wij bieden:
De functie is per 1 januari 2025 beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 3 maanden, met een optie tot verlenging (1 x 3 maanden). Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren. Ben je nu zzp’er en wil je toch graag voor deze opdracht in aanmerking komen? We gaan graag met je in gesprek over welke andere mogelijkheden we voor je hebben om deze opdracht via ons uit te voeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 13 december 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24655. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Ik zoek toch iets anders!
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste opdracht. Als we jouw cv en wensen hebben, kunnen we contact met je opnemen zodra er een geschikte opdracht voorbijkomt. Zoek niet langer alleen en mail ons op info@pia.nl of bel 078-618 22 12.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.