Functioneel beheerder (32-36 uur)

Functioneel beheerder (32-36 uur) - 24653

  • 32-36 uur
  • fulltime,parttime
  • Gelderland

Je gaat de digitale dienstverlening en digitalisering verbeteren en versnellen bij een Gelderse gemeente.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze grote gemeente in de provincie Gelderland vraagt onze inzet met een tijdelijke functioneel beheerder. Bij de gemeente werken 1.000 medewerkers in een flexibele netwerkorganisatie. De gemeente kijkt naar vaardigheden, talenten en motivatie en erkent de waarde van diversiteit binnen de organisatie.

Je gaat aan de slag bij de afdeling Informatie en maakt deel uit van het team Functioneel Beheer voor Burgerzaken. De afdeling Informatie is verantwoordelijk voor de tactische en strategische sturing van de informatiehuishouding van de gemeente. De afdeling adviseert de directie, het cluster- en programmamanagement, de wijkteams Leefomgeving en de verbonden partijen. De afdeling heeft een team van 60 professionals.

Burgerzaken is gericht op moderne dienstverlening waarin de klantvraag centraal staat. De processen worden gedigitaliseerd en er worden e-diensten aangeboden. Welke nieuwe ontwikkelingen zijn wenselijk, belangrijk, noodzakelijk en ook haalbaar? Met jouw kennis en ervaring ga je dat in goede banen leiden.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor:
    • het beheer, de implementatie en de inrichting van applicaties
    • het afhandelen van incidenten en verzoeken
    • het leveren van input voor de service level agreements (SLA).
  • Je signaleert en ondersteunt bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap en werkt zowel zelfstandig als in projecten samen met informatiemanagers, collega functioneel beheerders, applicatiebeheerders, projectleiders en opdrachtgevers.
  • Je zorgt ervoor dat collega’s en inwoners het systemen optimaal kunnen inzetten bij de taken die zij uitvoeren.
  • Je adviseert superusers en geeft optimale gebruikersondersteuning.
  • Je denkt mee over complexe vraagstukken en zorgt voor creatieve oplossingen.
  • Je draagt bij aan de juiste oplossing en aanpassing in het werkproces wanneer zich een probleem voordoet of als er bepaalde gebruikerswensen zijn.
  • Je geeft trainingen, cursussen en past werkbeschrijvingen aan.

Wij vragen:

  • Je hebt hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder Burgerzaken.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • een opleiding in functioneel beheer, bedrijfskunde of informatiemanagement
    • minimaal 2 jaar ervaring als medior functioneel beheerder Burgerzaken in de afgelopen 5 jaar
    • ervaring in de publieke sector
    • kennis van burgerzaken applicaties zoals Centric Burgerzaken, K2Burgerzaken, K2 Betalen, BRP, QMatic en Centric applicaties
    • ervaring met samenwerken binnen teams om tot het goede resultaat te komen en oplossingsgericht en accuraat te werken
  • Je bent beschikbaar op woensdag 18 december tussen 9.00 en 14.00 uur fysiek op locatie of via MS Teams.

Standplaats:
Arnhem

Wij bieden:
De functie is per donderdag 2 januari beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging (3 x 6 maanden). Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren. Ben je nu zzp’er en wil je toch graag voor deze opdracht in aanmerking komen? We gaan graag met je in gesprek over welke andere mogelijkheden we voor je hebben om deze opdracht via ons uit te voeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 13 december 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24653. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.