Omgevingsmanager vluchtelingenlocaties (24 uur)

Omgevingsmanager vluchtelingenlocaties (24 uur) - 24646

  • 24 uur
  • parttime
  • Utrecht

Je stelt een programma samen waardoor asielzoekers, vluchtelingen en ontheemden zich welkom voelen in een gemeente in regio Utrecht.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor een jonge, levendige gemeente met 63.000 inwoners zoeken we een omgevingsmanager vluchtelingenlocaties. Binnen deze organisatie zijn de lijnen kort en is er veel ruimte voor nieuwe ideeën en eigen initiatief. De sfeer tussen de 550 ambitieuze collega’s is informeel. De werkplek is het moderne en lichte gemeentecentrum in het levendige centrum.

Als omgevingsmanager werk je met verschillende bewoners- en ondernemersgroepen bij opvanglocaties en flexwoningen voor asielzoekers, vluchtelingen en ontheemden. Met elkaar wordt er een programma samengesteld waardoor deze doelgroep zich welkom voelt in de gemeente en sneller haar weg weet te vinden. Hierbij weet je van doorpakken en zorg je voor de implementatie van het programma.

Wat ga je doen:

  • Je inventariseert wensen en belangen van de omgeving door op verschillende manieren in gesprek te gaan.
  • Je brengt concrete eisen, wensen en randvoorwaarden vanuit alle (omgevings)partijen in bij het projectteam en zorgt ervoor dat project- en omgevingsbelangen goed op elkaar afgestemd en ingevuld worden.
  • Je bent verantwoordelijk voor het omgevingsmanagement, organiseert en leidt mede bewonersavonden en werkgroepen, luistert goed en inventariseert de wensen en belangen van alle betrokken partijen.
  • Je adviseert projectleiders en bestuurders over onderwerpen waarbij participatie van belang is.

Wij vragen:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je bent bereid te werken in de avond en in weekenden indien nodig.
  • Je hebt een goede beheersing van de Engelste taal.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring als omgevingsmanager in het maatschappelijk veld
    • ervaring met asielzoekers, vluchtelingen en Oekraïense ontheemden
    • kennis van en ervaring met bewonersavonden en omgevingsmanagement met betrekking tot asiel- of vluchtelingenproblematiek
  • Je bent beschikbaar voor een digitaal gesprek op 12 december tussen 14.00 en 16.00 uur.

Standplaats:
Regio Utrecht

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 12 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 12 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 6 december 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24646. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

 

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Medewerker DIV (24 uur)

Jij bent verantwoordelijk voor alle fysieke en digitale informatieverwerking en controle hierop bij een gemeente in Noord-Brabant.

  • Werkweek: 24 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Noord-Brabant


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.