Interim-teamleider sociaal domein (36 uur)

Interim-teamleider sociaal domein (36 uur) - 24600

  • 36 uur
  • fulltime
  • Noord-Brabant

Je bent verantwoordelijk voor de samenhang en samenwerking tussen teams en opgaven en je hebt een duidelijke focus op de transitie in de jeugdzorg.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor een gemeente in Noord-Brabant zoeken wij een interim teamleider sociaal domein. Met ruim 55.000 inwoners en 550 collega’s biedt deze gemeente de uitdagingen en kansen van een grote gemeente en de slagvaardigheid en geborgenheid van een kleinere gemeente.

Als teamleider van het team sociaal domein uitvoering, heb je een duidelijke focus op de transitie in de jeugdzorg. Samen met de andere teamleiders in dit domein werk je aan de volgende aspecten; De beweging naar de voorkant, Kostenbeheersing binnen de uitgaven Jeugdzorg, Normalisatie binnen het zorgsysteem en Versterken van de sociale basis.

De gemeente heeft een winkelcentrum tot ‘nieuw’ gemeentehuis getransformeerd. Vanuit deze ontmoetingsplek voor inwoners, ondernemers en medewerkers werk je samen aan nieuwe ambities. Als teamleider heb je hierbij een trekkersrol. Je haalt het beste uit je team en uit de samenwerking met inwoners en ondernemers.

Ook werk je met de directie en andere team- en opgaveleiders aan de doelen en resultaten van de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor de samenhang en samenwerking tussen teams en opgaven. Met je team breng je het gedachtegoed van de gemeente in de praktijk.

Wat ga je doen:

  • Je werkt samen met de directie en andere team- en opgaveleiders aan de doelen en resultaten van de organisatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor de samenhang en samenwerking tussen teams en opgaven.
  • Je faciliteert bij de uitvoering van werkzaamheden door het stimuleren van taakvolwassenheid en het organiseren van de juiste randvoorwaarden.
  • Je coacht, inspireert en ondersteunt professionals bij de uitvoering van hun werkzaamheden en geeft ruimte aan vernieuwing en ondernemerschap binnen het team.
  • Je bent verantwoordelijk voor de personele zaken en je besteedt aandacht aan de ontwikkeling van de professionals.
  • Je bent het aanspreekpunt voor college en directie.
  • Je investeert in de verbinding tussen de stad en kerkdorpen en de gemeentelijke organisatie.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie als teamleider binnen het sociaal domein.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • een afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting management
    • minimaal 1 jaar werkervaring bij een gemeente
  • Je bent beschikbaar op donderdagmiddag 28 november voor een gesprek.

Standplaats:
Regio Breda

Wij bieden:
De functie is per maandag 16 december beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 1 jaar, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 15 november aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24600. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.