Teammanager Dienstverlening (32 uur)

Teammanager Dienstverlening (32 uur) - 24584

  • 32 uur
  • parttime
  • Noord-Holland

Bij een gemeente in Noord-Holland stuur jij team Dienstverlening aan, waarbij je je vooral focust op de ontwikkeling van de medewerkers en op samenwerking en resultaatgerichtheid. Je analyseert processen en knelpunten in de samenwerking, zodat je team kan doorontwikkelen.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze gemeente in het noorden van Noord-Holland ontwikkelt zich razendsnel en wil het woonklimaat, de werkgelegenheid en het toerisme een extra impuls geven. Kernwaarden van de organisatie zijn vertrouwen, lef en trots.

Als teammanager Dienstverlening stuur je een groot team aan bestaande uit medewerkers met de inhoudelijke kennis van dienstverlening op het gebied van burgerzaken. Het team staat dagelijks in contact met de inwoners en regelt alles rondom zaken als geboortes, huwelijken en verhuizingen, en is het gezicht van de organisatie.

Bij de gemeente werken 12 teammanagers, waarvan jij er 1 bent. De lijnen zijn kort en de directeur Dienstverlening is jouw leidinggevende. Team Dienstverlening bestaat onder andere uit een BRP-specialist (Basisregistratie Personen) en medewerkers in frontoffice, midoffice en backoffice. Als teammanager ben je verantwoordelijk voor zowel de medewerkers als het proces en de resultaten. Je bent coach, sparringpartner en kritisch gesprekspartner op de inhoud.

Jouw voornaamste focus ligt op de ontwikkeling van jouw mensen, samenwerking en resultaatgerichtheid. Jij zorgt voor een veilige werksfeer waarin elke mening telt en knelpunten transparant, in openheid, kunnen worden besproken. Je overlegt met de opgavemanagers en neemt deel aan het managementoverleg. Je draagt bij aan agendering, discussie en besluitvorming rondom belangrijke strategische en tactische vraagstukken die van invloed zijn op zowel jouw team als de gehele organisatie.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor afronding van het teamplan, de inhoudelijke output en het resultaat van jouw team.
  • Je geeft sturing op de inhoud, met aandacht voor de mens en maakt het team klaar voor de toekomst.
  • Je geeft tijdelijk leiding aan team Facilitair.
  • Je inspireert jouw medewerkers, stimuleert eigen verantwoordelijkheid en persoonlijk leiderschap.
  • Je creëert een veilige en plezierige werksfeer en jaagt onderlinge samenwerking aan over alle werkvelden heen.
  • Je denkt kritisch na over alle processen, krijgt knelpunten in de samenwerking boven tafel en lost deze op.

Wij vragen:

  • Je hebt wo+-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met werken in een complexe, dynamische, politiek-bestuurlijke omgeving.
  • Je hebt minimaal 10 jaar ervaring als teammanager of leidinggevende.
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als teammanager of leidinggevende in burgerzaken of publiekszaken bij een gemeente.
  • Je bent beschikbaar voor een gesprek met de opdrachtgever in de laatste 2 weken van november.

Standplaats:
Noord-Holland

Wij bieden:
De functie is per maandag 2 december beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 5 maanden, met een optie tot verlenging (4 x 6 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 11 november 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24584. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Medewerker DIV (24 uur)

Jij bent verantwoordelijk voor alle fysieke en digitale informatieverwerking en controle hierop bij een gemeente in Noord-Brabant.

  • Werkweek: 24 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Noord-Brabant


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.