Adviseur werving en selectie (32 uur)

Adviseur werving en selectie (32 uur) - 24570

  • 32 uur
  • fulltime,parttime
  • Gelderland

Je begeleidt het hele werving- en selectieproces: van het opstellen van wervende teksten tot en met het arbeidsvoorwaardengesprek om de groeiambitie van deze Gelderse gemeente te ondersteunen.

Omschrijving van de opdrachtgever:

Deze gemeente in Gelderland groeit. Qua inwoners, bedrijven en organisaties. En dus ook de gemeente zelf. Om deze groei te realiseren, breidt de gemeente uit en zullen er naast de bestaande functies ook nieuwe functies beschikbaar komen.

Je komt te werken in het HRM-team waar op dit moment 2 adviseurs werving en selectie werken aan het aantrekken van nieuwe medewerkers. 1 van hen gaat binnenkort met verlof. Hiervoor zoeken we tijdelijk een collega die het werving- en selectieproces gaat begeleiden.

Wat ga je doen:

  • Je geeft strategisch advies aan het management over de beste wervingskanalen, platforms en methoden om kandidaten te bereiken.
  • Je bent verantwoordelijk voor het kandidatenbeheer, dus het eerste aanspreekpunt voor de sollicitanten en vloeiende communicatie.
  • Je stelt vacatureteksten op, samen met de leidinggevenden om aantrekkelijke en doelgerichte teksten te maken.
  • Je maakt een voorselectie van binnengekomen sollicitanten en adviseert bij de uiteindelijke keuze.
  • Je plant gesprekken in, neemt deel aan interviews en adviseert aan de leidinggevenden.
  • Je voert arbeidsvoorwaardengesprekken, onderhandelt en biedt ondersteuning bij de samenstelling van de arbeidsvoorwaarden.
  • Je verzamelt de juiste gegevens voor het opstellen van contracten en verwerkt deze in het personeelssysteem AFAS.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde opleiding op hbo-niveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring met het hele werving- en selectieproces.
  • Je hebt bij voorkeur werkervaring:
    • in het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken waarbij de cao Gemeenten van toepassing is
    • met AFAS
    • bij de overheid
  • Je bent beschikbaar op vrijdag 15 november voor een (digitaal) gesprek met de gemeente.

Standplaats:
Regio Amersfoort

Wij bieden:
De functie is per maandag 20 januari beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 11 november aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24570. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Medewerker DIV (24 uur)

Jij bent verantwoordelijk voor alle fysieke en digitale informatieverwerking en controle hierop bij een gemeente in Noord-Brabant.

  • Werkweek: 24 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Noord-Brabant


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.