Corporate recruiter (30-36 uur)

Corporate recruiter (30-36 uur) - 24514

  • 30-36 uur
  • fulltime,parttime
  • Gelderland

Je bent verantwoordelijk voor het gehele werving- en selectieproces; van vacature intake tot het arbeidsvoorwaardengesprek.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze organisatie registreert de rechten van al het vastgoed in Nederland, zowel grond als gebouwen. Daarnaast beheren zij voorzieningen van andere organisaties, zoals de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG).

Het team Recruitment, onderdeel van afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie (AOI), is op zoek naar een corporate recruiter. Afdeling AOI is het verbindingspunt tussen de wensen van de directies en het beleid van de directie Personeel en Organisatie (P&O). De directie is verantwoordelijk voor het HR-beleid, de uitvoering van het beleid en voor facilitaire zaken.

Team Recruitment bestaat uit 3 corporate recruiters en een campusrecruiter en wordt aangestuurd door de manager. Je werkt samen met een beleidsadviseur recruitment en 2 administratieve ondersteuners. De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen en de dienstverlening aan klanten worden in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden.

Wat ga je doen:

  • Je draait het volledige recruitmentproces zoals het schrijven van vacatureteksten volgens de schrijfwijzer, selecteren en voordragen van kandidaten, het voeren van sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaardengesprekken.
  • Je houdt je bezig met stakeholdermanagement; je bent continu in gesprek met het management zodat je weet waar de behoeften liggen.
  • Je zoekt talent en maakt talentpools aan.
  • Je bouwt en onderhoudt relaties met potentiële kandidaten.
  • Je blijft up-to-date op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen op de markt en kijkt hoe processen efficiënter ingericht kunnen worden.
  • Je denkt actief mee over wervingsstrategieën voor de komende jaren.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als corporate recruiter.
  • Je hebt ervaring met de werving van management posities en zwaardere adviseurs profielen.
  • Je hebt ervaring met stakeholdermanagement.
  • Je hebt kennis van recruitmentprocessen en het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken.
  • Je hebt ervaring met ATS-systemen.
  • Je hebt ervaring met:
    • SAP / Succesfactors Recruitment
    • Excel
    • LinkedIn Recruiterseat
    • opstellen van talentpools
    • interviewtechniek zoals de STAR-methoden
  • Je bent beschikbaar op 14 oktober voor een gesprek.

Standplaats:
Apeldoorn

Wij bieden:
De functie is per maandag 21 oktober beschikbaar voor 30-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 5 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 7 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24514. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

 

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Bas Gielen

Bas Gielen

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.