HR-adviseur (24 uur)

HR-adviseur (24 uur) - 24359

  • 24 uur
  • parttime
  • Noord-Brabant

In deze uitdagende opdracht draag je bij aan de verdere professionalisering van de HR-functie met jouw inbreng en visie bij een kleine gemeente in Noord-Brabant.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze Noord-Brabantse gemeente heeft ruim 22.000 inwoners en werkt aan grote maatschappelijke uitdagingen, bijvoorbeeld rondom wonen, duurzaamheid, leefbaarheid en zorg. Voor het HR is de gemeente op zoek naar een tijdelijke HR-adviseur.

Het team HR is in een fase van ontwikkeling en bestaat uit 6 medewerkers: 1 senior adviseur HR, 2 HR-adviseurs, 1 HR-medewerker en 2 medewerkers salarisadministratie. In een dynamische omgeving werkt het team aan een stevig takenpakket.

Op dit moment staat het team HR voor verschillende uitdagingen. Een van de grootste uitdagingen is de verdere professionalisering van de HR-functie. De gemeente is benieuwd naar jouw inbreng en visie op de trends en ontwikkelingen binnen het HR-vakgebied en wat jij kunt bijdragen aan het team en de organisatie.

Wat ga je doen:

  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het management over HR-vraagstukken.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor HR-gerelateerde zaken.
  • Je geeft advies over HR-beleid.
  • Je zorgt voor de invoering van vastgesteld HR-beleid.
  • Je houdt jezelf op de hoogte van trends en ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie en speelt hierop in.
  • Je stelt mede beleidskaders op.
  • Je overlegt met collega’s en beantwoordt vragen over rechtspositionele zaken en arbeidsvoorwaarden.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding Human Resource Management of vergelijkbaar.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • recente ervaring in eenzelfde functie;
    • kennis van de gemeentelijke cao.
  • Je bent tussen maandag 5 en vrijdag 16 augustus beschikbaar voor een gesprek met de gemeente.

Standplaats:
Raamsdonksveer, bij voorkeur fysiek op kantoor

Wij bieden:
De functie is per half augustus beschikbaar voor 24 uur per week (20 uur is bespreekbaar). Deze functie is op projectbasis tot en met eind december 2024, met een optie tot verlenging.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 2 augustus 12:00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 24359. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Waarom kiezen voor PIA?
Op basis van interim- en projectmanagement, detachering en werving & selectie koppelen wij van Project Interim Advies (PIA) jou aan uitdagende opdrachten. We richten ons op professionals die graag hun bijdrage leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid. Met een eerlijke en transparante werkwijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking met jou.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Inkoopadviseur (36 uur)

Je adviseert over en begeleidt complexe aanbestedingen, ondersteunt teams bij het starten en uitvoeren van inkooptrajecten en beoordeelt en verbetert…

  • Werkweek: 36 uur
  • Contract: fulltime
  • Locatie: Noord-Holland


Bas Gielen

Bas Gielen

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs. Lees meer.