Coördinator recruitment gemeente (32-36 uur)

Coördinator recruitment gemeente (32-36 uur) - 24205

  • 32-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Utrecht

Je bent een ervaren coördinator die leiding geeft aan 5 recruiters binnen het team Recruitment van een grote Utrechtse gemeente.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze grote gemeente in de regio Utrecht vraagt onze inzet met een coördinator recruitment. Iemand die een sleutelrol speelt in het realiseren van de gemeentelijke ambitie om een proactieve en kritische recruitmentpartner te zijn. Met jouw expertise en datagedreven aanpak streeft de gemeente naar inclusieve, creatieve en innovatieve werving en het bevorderen van interne mobiliteit.

Voor jou is er plek bij het team Recruitment dat bestaat uit een clustermanager, collega-coördinator, 12 recruiters voor werving en selectie, 3 recruiters en 4 ondersteuners bij de inhuurdesk, een senior arbeidscommunicatiespecialist, een recruitmentmarketeer, een lead onboarding en een stagecoördinator.

Het team werkt volgens de scrummethode, waardoor je flexibel en effectief kunt samenwerken om doelen te bereiken de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren. De medewerkers werken als 1 team, waarbij ze leren, successen delen en elkaar voortdurend van constructieve feedback voorzien.

Wat ga je doen:

  • Je geeft leiding aan 5 recruiters en coacht hen op persoonlijke en vakinhoudelijke groei, waarbij je kennis overdraagt met het goede voorbeeld geven en in functioneringsgesprekken.
  • Je werkt samen met je collega-coördinator aan het professionaliseren van recruitment en aan het verbeteren en standaardiseren van processen met een focus op datagedreven werken.
  • Je bent de strategisch recruitmentpartner van het MT van verschillende organisatieonderdelen.
  • Je bent ook in de uitvoering actief als eerste aanspreekpunt.
  • Je zorgt voor invulling van de vacatures van het organisatieonderdeel Maatschappelijke Ontwikkeling.
  • Je voert de regie op het hele proces van werving tot onboarding, schrijft inclusieve vacatureteksten, zet je de wervingsstrategieën in en bereidt de gestructureerde sollicitatiegesprekken voor.
  • Je neemt deel aan afdelingsbrede projecten die variëren van diversiteit en inclusie tot data-analyse en skill-based recruitment.

Wij vragen:

  • Je hebt meer dan 10 jaar ervaring binnen recruitment.
  • Je hebt meer dan 3 jaar leidinggevende ervaring binnen recruitment.
  • Je hebt ervaring bij een grote en complexe organisatie.
  • Je hebt ervaring met een grote diversiteit aan profielen, zowel schaarse als niet-schaarse profielen binnen verschillende functiegebieden, zoals finance, IT, sociale en maatschappelijke functies.
  • Je hebt ervaring met het coachen van collega-recruiters.
  • Je hebt ervaring met het doorvoeren van procesverbeteringen en het standaardiseren van werkzaamheden.
  • Je beschikt over een academisch werk- en denkniveau.

Standplaats:
Utrecht

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 12 maanden, met een optie tot verlenging. In dienst treden bij de gemeente na 12 maanden is ook mogelijk. De eerste gesprekken zijn gepland op woensdag 15 en donderdag 16 mei en de tweede gesprekken op donderdag 23 mei. Dit kan fysiek of digitaal.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór dinsdag 7 mei 12:00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22054. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Carlo Klerx

Carlo Klerx

info@pia.nl


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.