Controller (36 uur)

Controller (36 uur) - 23044

  • 36 uur
  • fulltime
  • Zuid-Holland

Je coördineert en draagt bij aan producten binnen de planning- en controlcyclus en bent het aanspreekpunt voor directeuren en teamleiders.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Deze landelijke vereniging versterkt lokale overheden, zodat gemeenten hun inwoners optimaal kunnen bedienen. Voor het team Financiën & Control (F&C) zijn we op zoek naar een controller.

Het team F&C bestaat uit de onderdelen Financiële Administratie, Planning & Control, Juridische Zaken en ook de Bedrijfseconomisch/Fiscaal adviseur en de Adviseur AVG maken onderdeel uit van het team. Samen met 3 andere collega’s en de teamleider F&C geef je invulling aan het onderdeel Planning & Control.

Je helpt in het coördineren en uitvoeren van verschillende producten binnen de planning- en controlcyclus. Het gaat hier om het opstellen van de jaarrekening, kwartaalrapportages en andere managementinformatie.

Wat ga je doen:

  • Je bent het aanspreekpunt voor een aantal teamleiders en directeuren en voor producten en rapportages.
  • Je coördineert de planning- en controlcyclus voor de bestuurlijke producten.
  • Je draagt bij aan het opstellen van de kadernota, begroting, kwartaalrapportages en de jaarrekening.
  • Je draagt bij aan de dagelijkse ondersteuning van de organisatie vanuit Planning &Control.
  • Je onderhoudt contact met verschillende project- en teamleiders in de organisatie.
  • Je geeft adviezen, bewaakt budgetten en verzorgt de nodige managementinformatie.
  • Je ondersteunt de andere controllers, zodat processen soepel verlopen en rapportages op tijd opgesteld worden.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo-opleiding in de richting financiën en control of vergelijkbaar.
  • Je hebt meer dan 3 jaar ervaring als controller.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • kennis van en werkervaring met Excel, Exact Globe, Exact Synergy, Unit4 of AFAS;
    • ervaring met het zelfstandig opstellen van financiële producten, zoals een begroting, kwartaalrapportage of jaarrekening;
    • ervaring met het begeleiden en adviseren van een directie over financiële ontwikkelingen van een organisatie.
  • Je bent maandag 13 en dinsdag 14 februari beschikbaar voor een gesprek in Den Haag.

Standplaats:
Den Haag

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging (maximale totale contractduur 36 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 10 februari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 23044. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Medewerker HR (32 uur)

Je zorgt voor de uitvoering van een eenduidige en professionele HR-dienstverlening in deze tijdelijke opdracht bij een gemeente in Gelderland.

  • Werkweek: 32 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Gelderland


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.