IV-expert (36 uur)

IV-expert (36 uur) - 22425

  • 36 uur
  • Fulltime
  • Zuid-Holland

Als IV-expert vertaal je informatie en analyses naar functionele behoeften en implementeer je deze, voor een informatiemanagementorganisatie van een landelijke overheid.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een informatiemanagementorganisatie van een landelijke overheid, zoekt een maatschappelijk georiënteerde en organisatiesensitieve IV-expert. De organisatie is verantwoordelijk voor de continuïteit van de informatievoorziening en -dienstverlening voor deze overheid.

Het team Informatievoorziening Experts (IVE) verricht de beleidsontwikkelings- en uitvoeringstaken voor het informatiemanagement en de requirementsanalyse. Daarnaast houdt het team zich onder andere bezig met:

  • de advisering en uitvoering van vraagarticulatie op informatievoorziening voor verbeterings- en vernieuwingsvraagstukken.
  • het begeleiden en ontwikkelen van Project Start Architectuur.
  • het definiëren en uitwerken van (non-)functionele gebruikersspecificaties.
  • de borging van de inrichting van informatieprocessen, het analyseren van de organisatorische gevolgen en het inrichten van de niet-geautomatiseerde informatievoorziening.

Je werkplek is bij de sector Advies binnen het team IVE. Vanuit je ruime ervaring met informatiemanagement vraagstukken, in het bijzonder met Identity en Acces Management (IAM), vertaal je informatie en analyses naar functionele behoeften en implementeer je deze.

Wat ga je doen:

  • Je levert op tijd de gewenste producten.
  • Je bewaakt de voortgang van je werkplanning.
  • Je vertaalt informatie en analyses naar functionele behoeften en implementeert deze.
  • Je maakt, in overleg met de businessexpert, de geplande activiteiten concreet naar individuele werkafspraken.
  • Je levert gevraagde documenten, analyses en vooronderzoeken op om te komen tot een resultaat.
  • Je zorgt voor een effectieve werkuitvoering die overeenkomt met de vastgestelde planning, stuurt deze aan en bewaakt de voortgang.
  • Je treedt op als intermediair tussen de businessexpert en de organisatie waar je voor werkt en je bent het vakinhoudelijk aanspreekpunt.
  • Je adviseert over de functionele mogelijkheden van IAM.
  • Je anticipeert op ontwikkelingen in de ict en de functionaliteiten in de applicaties en systemen met oog op de roadmap voor IAM.

Wij vragen:

  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met implementatietrajecten van IAM systemen en provision van bedrijfsvoeringsystemen en fileservers binnen grote organisaties (1.000+).
  • Je hebt meer dan 2 jaar ervaring met RBAC, ABAC, provisioning en lifecycle management.
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van security gerelateerde certificaten waaronder CISSP of CISM en je hebt kennis van ISO-27001.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring:
    • op conceptueel IAM-niveau;
    • met standaard software One Identity;
    • met Agile, Scrum of iets vergelijkbaars;
    • binnen de politie.

Standplaats:
Rotterdam

Wij bieden:
De functie is per maandag 7 november beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind oktober 2023, met een optie tot verlenging (12 maanden). Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 30 september 12:00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22425. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.