Projectleider inkoop sociaal domein (32 uur)

Projectleider inkoop sociaal domein (32 uur) - 22359

  • 32 uur
  • parttime
  • Overijssel

Je bent een projectleider met ervaring in het managen van inkoopcontracten binnen het sociaal domein.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor een organisatie in de provincie Overijssel is onze inzet gevraagd voor een projectleider op het gebied van inkoop binnen het sociaal domein. Als projectleider ga je 2 projecten leiden die met elkaar samenhangen.

Het project inkoop jeugdhulp houdt in dat de jeugdhulp voor 16.269 kinderen per 1 januari 2025 opnieuw geregeld moet zijn. De eerste fase van dit project werd opgestart in maart 2022 en daar zijn 400 aanbieders bij betrokken. De werkgroep strategische inkoop wil de eerste fase af gaan ronden en overgaan op fase 2. Als projectleider houd je zicht op de integraliteit van de inkoop op de verschillende segmenten van jeugdhulp.

Voor het andere project inkoop segment wonen wordt inhoudelijk nog een koers uitgewerkt voor de korte en de middellange termijn en voor de daadwerkelijke inkoop. Jij zorgt ervoor dat er een inkoopdocument komt en een voorstel voor de daadwerkelijke inkoop.  Dit project bevindt zich ook in fase 2.

Wat ga je doen:

  • Je stuurt het proces aan van de inkooptrajecten jeugdhulp vanuit een kerngroep integrale inkoop jeugdhulp.
  • Je bereidt de ambtelijke en bestuurlijke besluitvorming voor en de nodige voorstellen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de integraliteit van de inkoopdocumenten.
  • Je stelt een inkoopdocument op voor het segment wonen waarin de doelstellingen, marktanalyse, een advies voor strategisch partnerschap en ontwikkelpotentieel zijn opgenomen.
  • Je komt met een voorstel van de daadwerkelijke inkoop.
  • Je bent verantwoordelijk voor de inrichting van het leveranciers- en contractmanagement, de toegang tot zorg, de bekostiging en de kwaliteit.
  • Je geeft advies over de daadwerkelijke invulling van de contracteercyclus, de materiële controle, prestatiemetingen en samenwerkingen in de toegang tot zorg.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een hbo-opleiding.
  • Je hebt meer dan 4 jaar ervaring als projectleider of manager.
  • Je hebt meer dan 2 jaar ervaring met het managen van inkoopcontracten.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring binnen het sociaal domein.

Standplaats:
Twente

Wij bieden:
De functie is vanaf begin oktober beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis met de duur van een jaar, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 24 augustus 2022 12:00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22359. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.