Projectondersteuner (12 uur)

Projectondersteuner (12 uur) - 22337

  • 12 uur
  • parttime
  • Gelderland

Je bent een projectondersteuner die ondersteuning biedt aan de interne projectorganisatie van een landelijke overheidsorganisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor onze opdracht binnen een landelijke overheidsorganisatie zijn wij op zoek naar een projectondersteuner. Deze organisatie registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek.

Als projectondersteuner maak je deel uit van het projectteam en leg je verantwoording af aan de projectmanager. Je hebt een breed takenpakket en jouw functie is daarmee de plek voor inzicht en overzicht. Jij ondersteunt de interne project- en programmaorganisatie en zorgt dat de projectorganisatie op koers ligt. Een gedeelte van jouw taken zullen zijn voor het programma ‘3D basismodel fysieke leefomgeving’. Dit programma realiseert het 3D-deel van de investeringsaanvraag voor data-gedreven volkshuisvesting- en ruimtelijk beleid.

Wat ga je doen:

  • Je ondersteunt bij het bewaken van de voortgang van projecten en het tijdig signaleren van problemen en denkt mee met oplossingen.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het opzetten, realiseren en beheren van de documentatie en rapportages.
  • Je bewaakt de kwaliteit van de processen en zorgt dat de uitvoering volgens standaarden en procedures verloopt.
  • Je assisteert de projectmanager bij de werkzaamheden van periodieke management- en voortgangsrapportages en ondersteunt bij secretariële en organisatorische taken.
  • Je verzorgt en verbetert de communicatie naar portfolio-, programma- en projectleden en overige betrokken partijen.
  • Je verzorgt de taken voor het programma ‘3D basismodel fysieke leefomgeving’, welke bestaan uit:
    • het organiseren van vergaderingen, meetings en opleidingen.
    • de verslaglegging van project en/of stuurgroepoverleggen.
    • de financiële verantwoording van de programmabudgetten.
    • de opzet van communicatieberichten.
    • het voorbereiden van maandrapportages.
    • het achterhalen van de status van uitgezette activiteiten.
    • het beheer van projecten in het projectmanagementprogramma Principal Toolbox.

Wij vragen:

  • Je hebt hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner binnen een multiproject-omgeving.
  • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met projectadministratie, projectfinanciën en control.
  • Je hebt een P3O foundation-, IPMA-PMO- en/of IPMA-D certificaat, of vergelijkbaar.
  • Je hebt ervaring met een agile projectaanpak (mindset en methodieken als Scrum, Kanban, PTB en Jira).

Standplaats:
Apeldoorn

Wij bieden:
De functie is per 1 september aanstaande beschikbaar voor 12 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste 31 augustus 2023, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 15 augustus 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22337. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.