Managementondersteuner (36 uur)

Managementondersteuner (36 uur) - 22289

  • 36 uur
  • fulltime
  • Zeeland

Je bent een managementondersteuner die de kwartiermaker ondersteunt op secretarieel en administratief vlak voor het kenniscentrum van een ministerie in de provincie Zeeland.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor onze opdracht binnen het Bestuursdepartement van een ministerie zijn wij in de provincie Zeeland op zoek naar een managementondersteuner. Het Bestuursdepartement maakt beleid, wetten en regels over de meest uiteenlopende vraagstukken, bijvoorbeeld veiligheid op straat en internetfraude. Zij houden zich met ongeveer 2.000 medewerkers bezig met de nationale politie, crisisbeheersing en terrorismebestrijding.

Het Strategisch Kenniscentrum ondermijnende Criminaliteit (SKC) waar jij voor gaat werken, is op dit moment nog in opbouw. Het centrum trekt tot de zomer 2023 uit om uit te groeien tot een kenniscentrum dat geïntegreerde ondermijningsbeelden oplevert (bouwfase). Dit doet het centrum samen met (private) partners, waaronder internationale partners en wetenschap. De private partners brengen elk een eigen unieke inhoud, expertise en/of netwerk in. Het SKC bestaat uit mensen (25 fte) vanuit deelnemende organisaties, zoals politie, KMar, Douane, FIOD en OM en 6 private partijen.

Als managementondersteuner ben jij verantwoordelijk voor de secretariële en administratieve ondersteuning van de kwartiermaker binnen het SKC. Het SKC maakt deel uit van DGO, daarom werk je samen met de managementondersteuner van DGO en met de projectsecretaris SKC vanuit Den Haag. Je bent het aanspreekpunt voor in- en externe contacten en zorgt voor de voorbereiding van afspraken en vergaderingen van onder andere de kwartiermaker.

Wat ga je doen:

  • Je verzorgt (en coördineert) secretarieel beheer (en administratief), waarbij je rekening houdt met gestelde prioriteiten.
  • Je handelt naar de aard en inhoud van verschillende en uiteenlopende vragen, verzoeken en gesprekken af en coördineert deze.
  • Je coördineert complexe informatiestromen en treedt op als "buffer" naar de interne organisatie en externe omgeving.
  • Je schat belang en urgentie in, legt verbanden en weegt gevolgen af van handelen, bewaken voortgang en afhandeling, signaleren en rappelleren.
  • Je verstrekt informatie van algemeen inhoudelijke en procedurele aard en administratieve en organisatorische processen en je ondersteunt administratief, logistiek en organisatorisch van algemene aard.
  • Je bent verantwoordelijk voor de verslaglegging, het notuleren, uitwerken en opstellen van stukken en de verzorging van correspondentie op globale aanwijzing.
  • Je ontvangt bezoekers en staat hen te woord, legt werkdossiers aan en houdt deze bij en je stelt (management)overzichten samen.

Wij vragen:

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding of een opleiding op soortgelijk niveau.
  • Je hebt ervaring met managementondersteuning.
  • Je woont in de provincie Zeeland.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 1 jaar ervaring met het bieden van managementondersteuning (op directieniveau).
    • ruime werkervaring met MS Office en ruime ervaring met het beheren van agenda’s en e-mailverkeer (MS Outlook) en met notuleren.
    • werkervaring met DigiJust en IBabs.
    • werkervaring binnen de overheid.
  • Je bent in week 29 beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de organisatie.

Standplaats:
Vlissingen

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 12 maanden.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 14 juli 12:00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22289. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.