Adviseur DIV (36 uur)

Adviseur DIV (36 uur) - 22024

  • 36 uur
  • fulltime
  • Utrecht

Jij bent een ervaren adviseur DIV die recente ontwikkelingen van duurzame toegankelijkheid binnen de digitale informatiehuishouding van de overheid kan toepassen.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor onze opgave zijn wij op zoek naar een ervaren adviseur DIV die op de hoogte is van recente ontwikkelingen op het gebied van de digitale informatiehuishouding en deze weet toe te passen in het werk. Je wordt onderdeel van het team Documentaire Informatievoorziening bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de handhaving en veiligheid. Dit team ondersteunt en adviseert de organisatie bij het duurzaam inrichten en uitvoeren van digitaal documentair informatiemanagement en archiefbeheer.

Je zorgt er als adviseur DIV voor dat de juiste informatie op de juiste tijd en plaats beschikbaar is voor iedereen. Hierbij leid je de gevarieerde informatie- en archiveringsvraagstukken bij de organisatie van A tot Z in goede banen en werk je mee aan de organisatie van de toekomst.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van aanvragen over documentaire informatievoorziening via het intakeloket en stelt hiervoor een plan van aanpak op met je collega’s.
  • Je organiseert multidisciplinaire overleggen, waarbij je samen met meerdere partijen komt tot een succesvolle implementatie van zaakgericht werken.
  • Je zorgt ervoor dat de oplossingen voldoen aan de eisen voor duurzame toegankelijkheid en je monitort hierop.
  • Je houdt de regie op de implementatie van aan te sluiten processen op AppWorks en begeleidt deze.
  • Je bent betrokken bij verbetering en professionalisering van duurzame informatiehuishouding.
  • Je brengt vraag en aanbod bij elkaar en formuleert voorstellen tot verbeteringen in het optreden als adviseur.
  • Je initieert, onderhoudt en bouwt netwerken binnen en buiten de organisatie op en regisseert deze op inhoudelijke samenwerking.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van digitale informatievoorziening en/of recordmanagement.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het gebruik van het DUTO-framework voor duurzame toegankelijkheid.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een adviesfunctie.
  • Je hebt ervaring met advisering op tactisch-operationeel niveau en met projectmatig werken.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 3 jaar ervaring met zaakgericht werken.
    • kennis en ervaring met Archiving by Design.
    • kennis van de domeinen politie en justitie.

Standplaats:
Utrecht / Nieuwegein

Wij bieden:
De functie is per eind maart beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind maart 2023, met een optie tot verlenging (12 maanden) Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 31 januari 2022 aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22024. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.