Medewerker Burgerzaken (24 uur)

Medewerker Burgerzaken (24 uur) - 22022

  • 24 uur
  • parttime
  • Overijssel

Jij bent een medewerker burgerzaken met ervaring die voornamelijk inzetbaar is voor de frontoffice. 

Omschrijving van de opdrachtgever:
Als medewerker Burgerzaken ben jij het gezicht en visitekaartje van een gemeente in de provincie Overijssel. Deze gemeente wilt een goede relatie met haar inwoners en samenwerkingspartners. Dit begint letterlijk en figuurlijk aan de voordeur van het gemeentehuis. Je werkt bij het domein Publiek en valt onder het cluster Burgerzaken. Bij het domein Publiek werken 30 collega’s. Jij bent dan ook een echte teamplayer die met de 30 collega’s goed samenwerkt

Met de ervaring in burgerzaken en de kennis van procesmatig werken kan jij mensen echt helpen en sta je hen mondeling en schriftelijk te woord. Als flexibele allround medewerker Burgerzaken bij de gemeente ben je vooral op de frontoffice inzetbaar.

Wat ga je doen:

  • Je bent het visitekaartje van de gemeente.
  • Je levert producten en diensten uit aan de balie.
  • Je verzorgt de administratieverwerking van adresmutaties en adresonderzoeken.
  • Je behandelt onder andere aanvragen voor rijbewijzen, paspoorten en uittreksels.
  • Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe dienstverlening.
  • Je staat mensen mondeling en schriftelijk te woord.
  • Je zorgt voor een goede relatie tussen de gemeente, inwoners en samenwerkingspartners.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding op niveau 4.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

Standplaats:
Raalte

Wij bieden:
De functie is per begin februari beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind september, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 26 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22022. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.