Medewerker facilitaire ondersteuning (32-36 uur)

Medewerker facilitaire ondersteuning (32-36 uur) - 22013

  • 32-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Flevoland

Je bent een medewerker facilitaire ondersteuning die bijdraagt aan een effectieve en efficiënte organisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor onze opgave bij een project van een grote overheidsorganisatie zijn wij op zoek naar een medewerker facilitaire ondersteuning. Je bent onderdeel van het facilitaire team dat bestaat uit 10 medewerkers, waarvan 5 seniors.

Als medewerker facilitaire ondersteuning draag je op een actieve wijze bij aan een effectieve en efficiënte organisatie. Hierbij werk je op basis van gestandaardiseerde werkwijzen en instructies. Er moet goed samen gewerkt worden met zowel collega’s uit je eigen team als met collega’s uit andere teams. Ook een goede samenwerking met externe partijen waarmee de organisatie een contract heeft of samen opdrachten uitvoeren is belangrijk. Daarnaast verricht je ook licht administratief werk.

Wat ga je doen:

  • Je ondersteunt in facilitaire diensten, bij projecten, calamiteiten en voertuigenbeheer.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van panden en werkplekken.
  • Je coördineert verhuizingen.
  • Je begeleidt leveranciers en controleert de werkzaamheden die gereed zijn gemeld.
  • Je loopt facilitaire rondes en voert kleine technische werkzaamheden uit
  • Je haalt en brengt voertuigen op locaties of naar de dealers.
  • Je helpt onder toezicht en begeleiding van collega’s van het facilitaire team mee bij werkzaamheden in panden.

Wij vragen:

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde mbo-opleiding niveau 2 in de richting van facilitaire dienstverlening.
  • Je beschikt over een VCA basis of bent bereidt deze te halen.
  • Je hebt ervaring met MS Office Outlook.
  • Je hebt technisch inzicht.
  • Je hebt minimaal 6 maanden facilitaire werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring met Excel-basis.
    • ervaring met Planon.

Standplaats:
Almere

Wij bieden:
De functie is per begin maart beschikbaar voor 32-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste begin maart 2023, met een optie tot verlenging (12 maanden). Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 26 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22013. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212