Managementondersteuner (24 uur)

Managementondersteuner (24 uur) - 22010

  • 24 uur
  • parttime
  • Utrecht

Je bent een ervaren managementondersteuner die het visitekaartje van de afdeling is en ondersteuning biedt voor de groep WCI.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Voor onze opgave zijn wij op zoek naar een ervaren managementondersteuner voor de groep Wegen, Civiele constructies en Installaties (WCI) bij een grote gemeente in de provincie Utrecht. De groep WCI is onderdeel van de afdeling Beheer Openbare Ruimte (BOR). Deze afdeling is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van objecten in de openbare ruimte. De groep WCI bestaat momenteel uit 60 professionals en is groeiende.

Samen met 3 directe collega’s ondersteun je als managementondersteuner het groepshoofd en de 4 teamleiders. Ook ondersteun je de vakspecialisten, beheerders en assetmanagers met de financiële afhandeling van diverse opdrachten. Jij bent als managementondersteuner het visitekaartje van de afdeling en vormt de verbinding tussen het management, de medewerkers en externe relaties.

Wat ga je doen:

  • Je maakt interne en externe afspraken.
  • Je organiseert bijeenkomsten en reserveert de benodigde ruimtes.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden en notuleren van het MT-WCI-overleg.
  • Je bent verantwoordelijk voor HRM-ondersteunende werkzaamheden voor de afdeling.
  • Je biedt ondersteuning bij werving en selectie zoals het inplannen van sollicitatiegesprekken.
  • Je beheert een aantal mailboxen.
  • Je maakt inkoopopdrachten aan in het gemeentelijke inkoopsysteem SAP SRM en beoordeelt en behandelt facturen.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde secretariële mbo-opleiding.
  • Je hebt ondersteuningservaring opgedaan bij de overheid.
  • Je hebt bij voorkeur minimaal 3 jaar ervaring in een ondersteunende rol.

Standplaats:
Utrecht

Wij bieden:
De functie is per begin februari beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste begin augustus 2022, met een optie tot verlenging (6 x 3 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 21 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 22010. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212