Medewerker frontoffice burgerzaken (24 uur)

Medewerker frontoffice burgerzaken (24 uur) - 21778

  • 24 uur
  • parttime
  • Utrecht

Je bent een medewerker frontoffice burgerzaken met ervaring bij een gemeentelijke organisatie, waarbij je graag het visitekaartje wil zijn van de organisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in de provincie Utrecht, is op zoek naar een medewerker frontoffice burgerzaken. Je werkt in een middelgrote organisatie en de cultuur is informeel. De werkwijze is integraal en interactief en de werksfeer is open en prettig.

Als frontofficemedewerker burgerzaken ben je klantgericht, communicatief sterk en beschik je over een groot dienstverlenend vermogen. Je vindt het belangrijk dat klanten met een goed gevoel vertrekken. Jij bent het visitekaartje van de organisatie.

Wat ga je doen:

  • Je bent het visitekaartje van de gemeente en geeft de burger een welkom gevoel.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger, zowel aan de balie als aan de telefoon.
  • Je levert telefonisch informatie aan burgers over de producten en diensten van de gemeente.
  • Je zorgt ervoor dat burgers voorzien worden van een paspoort, rijbewijs en identiteitsbewijzen en draagt zorg voor de verwerking ervan.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-niveau-4-opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met baliewerkzaamheden op de afdeling burgerzaken.
  • Je hebt bij voorkeur minimaal:
    • 2 jaar ervaring in een administratieve functie.
    • 2 jaar ervaring in een gemeentelijke organisatie.
    • 3 jaar ervaring in een dienstverlenende functie.
  • Je bent donderdag 4 november aanstaande beschikbaar voor een gesprek bij de opdrachtgever.

Standplaats:
Zeist

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste begin april 2022, met een optie tot verlenging.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 28 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21778. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.