Officemanager bestuurssecretariaat (36 uur)

Officemanager bestuurssecretariaat (36 uur) - 21777

  • 36 uur
  • fulltime
  • Utrecht

Je bent een officemanager bij een gemeente die aan de slag gaat als meewerkend voorman / -vrouw en die ook een verbeterslag kan maken in de professionalisering van het bestuurssecretariaat.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente, is op zoek naar een officemanager voor het team Advies en Ondersteuning.

Het team bestaat uit 22 medewerkers en heeft een nauwe betrokkenheid met het bestuur vanuit de inhoudelijke advisering en representatieve taken. Het team kenmerkt zich door een diversiteit aan disciplines variërend van dagelijkse uitvoering tot strategische advisering. Binnen het team zijn de bestuursadviseurs, de juridisch adviseurs en communicatie gepositioneerd. Ook het bestuurssecretariaat, kabinet én de facilitair medewerkers maken deel uit van het team.

Je gaat aan de slag als meewerkend voorman / -vrouw en maakt ook een verbeterslag in de professionalisering van het bestuurssecretariaat. Je hebt een goed gevoel voor de politiek-bestuurlijke omgeving, kennis van en inzicht in administratieve processen en sociale vaardigheden voor het motiveren en instrueren van medewerkers.

Wat ga je doen:

  • Je draait mee in de dagelijkse werkzaamheden op het bestuurssecretariaat.
  • Je adviseert over een kwalitatief en kwantitatief goed bezet bestuurssecretariaat waar het prettig werken is.
  • Je coördineert de operationele werkafspraken en de wederzijdse verwachtingen tussen collega’s.
  • Je optimaliseert de administratieve werkprocessen voor de ondersteuning van de primaire processen binnen de organisatie en zorgt dat er conform deze processen wordt gewerkt.
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse coördinatie van het bestuurssecretariaat.

Wij vragen:

  • Je hebt ervaring op een bestuurssecretariaat.
  • Je beschikt over hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 2 jaar ervaring binnen een gemeente in de afgelopen 6 jaar.
    • ervaring in een coördinerende of adviserende rol.
  • Je bent op donderdag 28 oktober aanstaande beschikbaar voor een gesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Wijk bij Duurstede

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 12 maanden (optie tot verlenging mogelijk).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 25 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21777. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.