Projectleider bedrijfsvoering (36 uur)

Projectleider bedrijfsvoering (36 uur) - 21703

  • 36 uur
  • fulltime
  • Utrecht

Als projectleider leid je verschillende projecten over onder andere de invoering van wetgeving en beleid, procesoptimalisatie en nieuwe werkwijzen bij een ministerie in Den Haag.

Omschrijving van de opdrachtgever:
De dienstverleningsorganisatie (DVO) van dit ministerie in Den Haag is op zoek naar een projectleider bedrijfsvoering. De DVO ondersteunt medewerkers voor HR, facilitaire en financieel-administratieve diensten en met projectmanagement. Zo’n 250 medewerkers spelen, vaak ongemerkt, een grote rol in het dagelijkse werk van ongeveer 5.000 collega’s. De organisatie biedt optimale ondersteuning, zodat elke collega probleemloos kan werken, elke dag opnieuw.

Bij de organisatie werken jonge professionals en ervaren krachten, met uiteenlopende achtergronden en werkervaring. Zij hecht waarde aan een omgeving waar medewerkers zich gewaardeerd voelen en met plezier samenwerken.

Wat ga je doen:

  • Je leidt verschillende projecten, zoals de invoering van wetgeving en beleid, procesoptimalisatie, het ontwikkelen en invoeren van nieuwe werkwijzen, organisatieveranderingsvraagstukken en het (door)ontwikkelen van een producten- en dienstencatalogus voor de landelijke dienstverlening.
  • Je werkt nauw samen met de betrokken afdelingen, zoals Financiën, HR, IT en Communicatie en zorgt voor een integrale aanpak.
  • Je zoekt afstemming met interne en externe betrokken partijen.
  • Je levert concrete resultaten in een complexe en dynamische omgeving.
  • Je stelt plannen van aanpak op of schrijft notities voor het managementteam.
  • Je voert projecthandelingen ook zelf uit.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een afgeronde wo-opleiding en een opleiding projectmanagement.
  • Je hebt meer dan 3 jaar ervaring als projectleider.
  • Je hebt ervaring met het schrijven van projectplannen en beleidsadviezen.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met:
    • bedrijfsvoering, zoals facilitair beheer, financiën of HR.
    • de overheid en bijbehorende structuur, bedrijfsvoering en cultuur.
    • het optimaliseren van processen, bijvoorbeeld met Lean Six Sigma.
    • het opstellen van een dienstencatalogus of werken bij een dienstverleningsorganisatie.
  • Je bent dinsdag 28 september beschikbaar voor een digitaal gesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
De standplaats is Utrecht, maar vanwege de coronamaatregelen werk je voorlopig vanuit huis.

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging van 2 maanden.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 23 september aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21703. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212