Projectsecretaris Inkoop (24-32 uur)

Projectsecretaris Inkoop (24-32 uur) - 21591

  • 24-32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een projectsecretaris met werkervaring gericht op het besturen en bewaken van inkooptrajecten en het proces in goede banen te leiden, bij voorkeur binnen een gemeente.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een grote gemeente met ruim 600.000 inwoners, is op zoek naar een projectsecretaris Inkoop. Goed wonen, werken en ondernemen staat op één binnen deze gemeente. Zij is steeds op zoek naar de beste diensten en producten en daarmee naar de beste ondernemers. De diensten en producten die zij zoekt zijn zo divers als je kunt verwachten van een grote wereldstad.

De afdeling Inkoop en Aanbestedingszaken is onderdeel van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning (BCO) met ruim 14.000 medewerkers. Daarmee is het cluster de ruggengraat van de gemeentelijke organisatie. Het team Aanbestedingszaken begeleidt binnen de afdeling de aanbestedingsprocedures en bestaat uit 18 medewerkers. 3 medewerkers hiervan houden zich bezig met de tenders voor gebiedsontwikkelingen. De organisatie zorgt voor de steeds verdere professionalisering van de inkoopfunctie binnen de gemeente en dragen zorg voor het efficiënt, doelmatig en rechtmatig inkopen van leveringen, diensten en werken ten behoeve van het concern.

Wat ga je doen:

  • Je bent gericht op het besturen en bewaken van de inkooptrajecten en zorgt ervoor dat het proces van begin tot eind tot een goed resultaat wordt geleid.
  • Je bent de rechterhand van de inkoopspecialist op het gebied van gebiedsontwikkelingen. Denk hierbij aan onderwerpen, zoals woningbouwontwikkeling, duurzaamheidsopgaven of vastgoedprojecten.
  • Je werkt nauw samen met de inkoopspecialist, sluit aan bij werkoverleggen en begeleidt de projectteams.
  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van het administratieve gedeelte van de inkooptrajecten.
  • Je stelt aanbestedingsstukken op.
  • Je richt procedures in op een aanbestedingsplatform en beheert deze door verslaglegging.
  • Je voert zelfstandig inkoopprocedures uit, afhankelijk van hoe snel de materie op het vlak van gebiedsontwikkelingen eigen wordt gemaakt.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van bestuurskunde, rechten of inkoop of een minor inkoop en aanbestedingen.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met inkoop en/of aanbesteden opgedaan in de afgelopen 4 jaar.
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring op het gebied van projectbeheersing opgedaan in de afgelopen 3 jaar.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 2 Europese aanbestedingen uitgevoerd en je kan waar nodig de inkoopspecialist waarnemen.
    • gewerkt met het aanbestedingsplatform Negometrix of een ander aanbestedingsplatform.
    • een afgeronde opleiding Nevi 1, Nevi 2 of Conducto; Aanbesteden voor gevorderden of een soortgelijk inkoopopleiding.
    • ervaring opgedaan binnen een middelgrote gemeente met meer dan 100.000 inwoners.
  • Je bent in week 31 en/of 32 beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de gemeente.

Standplaats:
Rotterdam / thuiswerken

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging van een half jaar (2 x 3 maanden). Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 4 augustus aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21591. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212