Medewerker klantcontactcenter (KCC) (24-36 uur)

Medewerker klantcontactcenter (KCC) (24-36 uur) - 21364

  • 24-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Je bent een medewerker KCC met bij voorkeur ervaring binnen een overheidsorganisatie.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente, is op zoek naar een medewerker KCC.

Jij bent onderdeel van het team Klantcontactcentrum binnen het cluster Dienstverlening. Binnen dit cluster wordt informatie verstrekt en individuele gemeentelijke diensten geleverd aan inwoners en organisaties. Het cluster bestaat totaal uit 13 teams en maakt de komende tijd de omslag naar een procesgerichte manier van organiseren. Zo streeft zij naar een dienstverlening die past bij de huidige tijd waarbij de behoefte van inwoners en organisaties centraal staat. Het klantcontactcentrum is de centrale toegang van de gemeente voor inwoners, bedrijven en instellingen die informatie, een product of dienst willen verkrijgen. Het team is verantwoordelijk voor het eerstelijns klantcontact en medeverantwoordelijk voor de goede afhandeling van internetvragen. Ook de behandeling van vragen op het gebied van zorg, welzijn, jeugdhulp en werk en inkomen ligt binnen het team.

Wat ga je doen:

  • Je bent het visitekaartje van de gemeente en de spin in het web voor het telefonisch klantencontact.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger via telefoon, e-mail en de social media-kanalen.
  • Je levert informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-opleiding.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 2 jaar ervaring in een callcenteromgeving opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
    • ervaring binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 3 jaar.
    • ervaring in de afgelopen 3 jaar met:
      • Key2kcc.
      • Key2burgerzaken.
      • Accres.
      • Suite.
      • MS Office.
  • Je bent op vrijdag 7 mei aanstaande beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Naaldwijk

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste een half jaar, met een optie tot verlenging van nogmaals een half jaar.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 5 mei aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21364. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212