Assistent-bedrijfsleider FutureLand en Port Pavilion (32 uur)

Assistent-bedrijfsleider FutureLand en Port Pavilion (32 uur) - 21331

  • 32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Als assistent-bedrijfsleider heb je oog voor kansen en ga je aan de slag bij 2 informatiecentra die zich richten op het verbinden van de stad en haven en het creëren van beeldvorming van de haven.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een havenbedrijf, is op zoek naar een assistent-bedrijfsleider voor informatiepunten FutureLand en Port Pavilion. Het informatiecentrum FutureLand, bestaande uit 15 medewerkers, laat bezoekers op een totale oppervlakte van 1.800 m2 kennismaken met de vele aspecten van de nieuwe en bestaande haven. Dit doet het centrum door het bieden van voorlichting, rondritten en -vaarten, excursies, activiteiten, mogelijkheden voor vergaderingen en bijeenkomsten en restaurants. Hierbij is belangrijk dat de bezoeker zich welkom voelt en na het bezoek voldaan naar huis gaat met een beter beeld en meer kennis van de (nieuwe) haven en het havenbedrijf.

In de zomer van 2021 zal het informatiepunt Port Pavilion haar deuren openen in het nieuwe, moderne Leuvepaviljoen. Port Pavilion geeft een letterlijk overzicht van de haven en brengt de haven in de stad om bezoekers en bewoners kennis te laten maken met de haven en te verleiden tot een havenbezoek. Bij beide informatiepunten draait het om het creëren van draagvlak en beeldvorming van de haven en het verbinden van de stad en haven. Jij gaat bij beide informatiepunten aan de slag. Je werkt nauw samen met de bedrijfsleider FutureLand & Port Pavilion, de operationele teams van beide locaties, het communicatieteam Beleef de Haven van het havenbedrijf en Rotterdam Tourist Information / Rotterdam Partners.

Wat ga je doen:

  • Je stuurt bij FutureLand dagelijks een team van 6 tot 8 personen aan, bestaande uit de medewerkers receptie & reserveringen, (ambulante) voorlichters en een huismeester.
  • Je stuurt bij Port Pavilion dagelijks een team aan, bestaande uit 1 of 2 hosts (gastheer / -vrouw, informatieverstrekking en ticketverkoop).
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning en aansturing van leveranciers, zoals een horecaonderneming, bus- en rondvaartmaatschappij, schoonmaakbedrijf en facilitaire dienst.
  • Je draagt zorg voor aantrekkelijke centra en de praktische inzetbaarheid van alle faciliteiten.
  • Je draagt zorg voor goede samenwerkingsrelaties met alle betrokken partners en collega’s en sluit waar nodig aan bij overleggen.
  • Je bent verantwoordelijk voor de praktische uitvoering van de programmering en bijeenkomsten in de centra.
  • Je signaleert inhoudelijke afwijkingen bij centraal geformuleerde informatie en communicatieve boodschappen.
  • Je stelt verbeteringen van de dienst- en serviceverlening voor en implementeert deze.
  • Je bent bij Port Pavilion ook werkzaam als (senior) havenhost en bij FutureLand als medewerker reserveringen, waarbij je indien nodig je collega’s van de receptie vervangt:
    • gastvrij ontvangen, informeren en inspireren van alle verschillende doelgroepen met actuele kennis over (het aanbod in) de haven.
    • verwerken van aanvragen van zowel groepen als individuen tot (maat)programma’s en arrangementen in samenwerking met partners.
    • verkoop van tickets en producten.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding in de richting van gastvrijheid of gerelateerd.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring opgedaan.
  • Je bent flexibel in werkdagen en -tijden, voor bijvoorbeeld bijeenkomsten en het invallen bij afwezigheid van collega’s en bent beschikbaar in weekenden.
  • Je hebt werkervaring met het aansturen, coachen en motiveren van een team met verschillende disciplines.
  • Je hebt werkervaring met het aansturen van en communiceren met leveranciers, intern en extern.
  • Je bent gecertificeerd coördinator BHV of bent bereid om dit certificaat binnen 6 maanden na aanvang te behalen.
  • Je bent bekend met Microsoft Office: Word, Outlook, Excel en Teams.
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • goede kennis van de Duitse taal.
    • affiniteit met de haven.
  • Je bent op woensdag 28 april beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Rotterdam

Wij bieden:
De functie is per begin juni 2021 beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind mei 2022, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 23 april aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21331. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.