Communicatieadviseur (16-20 uur)

Communicatieadviseur (16-20 uur) - 21329

  • 16-20 uur
  • parttime
  • Gelderland

Je bent een ervaren communicatieadviseur die project- en programmacommunicatie kan verzorgen voor verschillende projecten in een bestuurlijke omgeving.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever is een omgevingsdienst in de provincie Gelderland en is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Apeldoorn, Brummen, Epe, Voorst en de provincie Gelderland.

Zij zijn een uitvoeringsorganisatie gebaseerd op de Wet gemeenschappelijke regelingen en levert producten op het gebied van Vergunning, Toezicht, Advies en Handhaving (VTH). Zij adviseert op het gebied van ruimtelijke ordening en voert projecten uit op het gebied van milieu en duurzaamheid. Sinds de oprichting in april 2013 heeft zij zich ontwikkeld tot een gewaardeerde partner in de levering van de aan de organisatie gemandateerde VTH-producten. Zij doen dit op een transparante wijze, uitgevoerd in een met opdrachtgevers overeengekomen werkwijze en rapportage. Dit is hun basis, die zij structureel versterken door de levering van een steeds beter wordende productie, die kwalitatief en kwantitatief gevraagd wordt door hun werkveld. Mede door hun expertise in het VTH-vak, gecombineerd met de brede kennis en ervaring op Ruimtelijke Ontwikkeling (RO) levert zij integrale adviezen voor gebiedsontwikkeling en -beheer en duurzaamheid.

Wat ga je doen:

  • Je verzorgt project- en programmacommunicatie.
  • Je adviseert omtrent verschillende communicatievraagstukken binnen diverse projecten en programma’s.
  • Je organiseert fysieke en online evenementen en bijeenkomsten.

Wij vragen:

  • Je hebt een afgeronde universitaire opleiding in de richting van communicatie, of een andere relevante afgeronde universitaire opleiding met ruime werkervaring binnen communicatie.
  • Je hebt aantoonbare kennis van het openbaar bestuur van zowel provincie als gemeenten en omgevingsdiensten.
  • Je hebt minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring met communicatie binnen de publieke sector.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met het werken in en voor een omgevingsdienst.
  • Je hebt ervaring met het werken binnen een Gemeenschappelijke Regeling.
  • Je hebt kennis van verschillende overheden.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • minimaal 6 jaar ervaring binnen een bestuurlijke werkomgeving.
    • ervaring met het organiseren van evenementen met 500 of meer personen.

Standplaats:
Apeldoorn

Wij bieden:
De functie is per 1 juli 2021 beschikbaar voor 16 tot 20 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind juni 2023, met een optie tot verlenging van een jaar.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 12 mei aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21329. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212