Contentmedewerker (16-20 uur)

Contentmedewerker (16-20 uur) - 21328

  • 16-20 uur
  • parttime
  • Gelderland

Je bent een ervaren contentmedewerker die in staat is om teksten te verzorgen, te schrijven en te redigeren voor zowel off- als online media en beschikt over een eigen netwerk omtrent vormgeving.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever is een omgevingsdienst in de provincie Gelderland en is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Apeldoorn, Brummen, Epe, Voorst en de provincie Gelderland.

Zij zijn een uitvoeringsorganisatie gebaseerd op de Wet gemeenschappelijke regelingen en levert producten op het gebied van Vergunning, Toezicht, Advies en Handhaving (VTH). Zij adviseert op het gebied van ruimtelijke ordening en voert projecten uit op het gebied van milieu en duurzaamheid. Sinds de oprichting in april 2013 heeft zij zich ontwikkeld tot een gewaardeerde partner in de levering van de aan de organisatie gemandateerde VTH-producten. Zij doen dit op een transparante wijze, uitgevoerd in een met opdrachtgevers overeengekomen werkwijze en rapportage. Dit is hun basis, die zij structureel versterken door de levering van een steeds beter wordende productie, die kwalitatief en kwantitatief gevraagd wordt door hun werkveld. Mede door hun expertise in het VTH-vak, gecombineerd met de brede kennis en ervaring op Ruimtelijke Ontwikkeling (RO) levert zij integrale adviezen voor gebiedsontwikkeling en -beheer en duurzaamheid.

Wat ga je doen:

  • Je verzorgt, schrijft en redigeert tekst.
  • Je coördineert fotografie voor interne en externe publicaties, zowel in print als digitaal.
  • Je zet je netwerk in voor ondersteunende diensten zoals vormgeving, fotografie, digitale media en drukwerk.

Wij vragen:

  • Je hebt een afgeronde hbo of universitaire opleiding in de richting van communicatie of journalistiek, of een relevante universitaire opleiding met ruime werkervaring binnen dit specifieke werkterrein.
  • Je hebt aanvullende cursussen gevolgd voor digitale media en tekstschrijven.
  • Je hebt aantoonbare kennis van het openbaar bestuur van zowel provincie als gemeenten en omgevingsdiensten.
  • Je hebt minimaal 6 jaar aantoonbare ervaring in het werken binnen openbaar bestuur, zowel provincie als gemeenten en omgevingsdiensten.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met het werken in en voor een omgevingsdienst.
  • Je hebt ervaring met het werken binnen een Gemeenschappelijke Regeling.
  • Je hebt kennis van verschillende overheden.

Standplaats:
Apeldoorn

Wij bieden:
De functie is per 1 juli 2021 beschikbaar voor 16-20 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind juni 2023, met een optie tot verlenging van een jaar.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór woensdag 12 mei aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21328. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Recruiter

Je bent verantwoordelijk voor het aantrekken, selecteren en aannemen van talent dat voldoet aan de behoeften van deze overheidsorganisatie. Je…

  • Werkweek: 24 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Noord-Brabant


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.