Ondersteuner Tozo (0-36 uur)

Ondersteuner Tozo (0-36 uur) - 21056

  • 0-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Gelderland

Je bent een ondersteuner met actuele kennis van en ervaring met de Participatiewet en de Tozo-regeling en hebt kennis van bedrijfsboekhoudingen.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een actieve en ondernemende gemeente met ruim 65.000 inwoners, is op zoek naar een ondersteuner Tozo.

Door de huidige coronacrisis is de Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) van kracht gegaan. Deze regeling is gebaseerd op het al bestaande Besluit bijstandsverlenging zelfstandigen (Bbz). In het kader van de uitvoering van de Tozo heeft de gemeente een groot aantal IB-signalen ontvangen van het Inlichtingenbureau. Zij zoeken een ondersteuner die deze signalen kan onderzoeken en eventueel verwerken. Dit doe je vanuit huis.

De organisatie heeft ruim 600 collega’s en wordt geleid door 2 directieleden. Zij sturen het managementteam aan, bestaande uit de afdelingshoofden van de 6 afdelingen. Jij komt als ondersteuner Tozo te werken voor de afdeling Sociaal Domein.

Wat ga je doen:

  • Je onderzoekt het groot aantal ontvangen IB-signalen vanuit het Inlichtingenbureau.
  • Je verwerkt eventuele mutaties welke voortvloeien uit het onderzoek in systemen zoals Suite en Suwinet.
  • Je helpt bij de bedrijfsboekhouding.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je hebt actuele kennis van en ervaring met de uitvoering van de Participatiewet en de Tozo-regeling.
  • Je hebt ervaring met applicaties als Suite (Centric), Key2Burgerzaken en Suwinet.
  • Je hebt ervaring met het verrichten van signaalonderzoeken en met het verwerken van de daaruit voortvloeiende mutaties.
  • Je hebt kennis van bedrijfsboekhoudingen.
  • Je bent beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever via MS Teams op vrijdag 5 februari aanstaande.

Standplaats:
In verband met de COVID-19-maatregelen werk je vanuit huis.

Wij bieden:
De functie is per februari 2021 beschikbaar voor 0 tot 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind april 2021, met een optie tot verlenging.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 29 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21056. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.