P&O-adviseur (20-24 uur)

P&O-adviseur (20-24 uur) - 21043

  • 20-24 uur
  • parttime
  • Utrecht

Je bent een P&O-adviseur die teammanagers en medewerkers van betrokken teams adviseert en ondersteunt en het personeels- en organisatiebeleid uitdraagt.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente, is wegens afwezigheid van de huidige P&O-adviseur op zoek naar een tijdelijke vervanger. De gemeente is een zelfbewuste en coöperatieve organisatie met ruim 400 medewerkers, waarbij dienstverlening en resultaatgerichtheid centraal staan. Zij zet zich in voor ruim 47.000 inwoners verdeeld over 11 dorpskernen.

Je komt te werken in het team Personele en Juridische zaken. Dit team is onderdeel van het domein Dienstverlening en bestaat uit ruim 20 medewerkers in de clusters P&O, PSA en Inkoop & Juridisch. Het doel van dit team is het op integrale wijze verzorgen van interne adviezen, beleidsvorming en ondersteuning van de teams op het brede gebied van bedrijfsvoering.

De P&O-adviseur valt onder het cluster P&O, bestaande uit een (senior) P&O-adviseur / beleidsmedewerker, 3 P&O-adviseurs en eventueel aangevuld met projectmedewerkers met een specifieke deskundigheid. In samenwerking met je P&O-collega’s ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren, actualiseren, uitvoeren van en adviseren over (onderdelen van) het P&O-beleid.

Wat ga je doen:

  • Je adviseert, ondersteunt en bent een sparringpartner voor een aantal teammanagers bij de uitvoering van hun taken op het gebied van personeel en organisatie.
  • Je informeert, ondersteunt en adviseert medewerkers van de betrokken teams over personele situaties.
  • Je draagt het personeels- en organisatiebeleid uit en je zorgt voor draagvlak binnen de organisatie.
  • Je informeert en spart met je collega P&O-adviseurs tijdig over de ontwikkelingen, zodat jullie als eerste aanspreekpunt voor de teammanagers en medewerkers klantgericht en proactief kunnen acteren.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde en relevante hbo-opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in de functie van P&O-adviseur bij middelgrote gemeentelijke organisaties.
  • Je bent donderdag 4 februari beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Elst

Wij bieden:
De functie is per medio februari 2021 beschikbaar voor 20 tot 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste medio augustus 2021, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 25 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21043. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Recruiter

Je bent verantwoordelijk voor het aantrekken, selecteren en aannemen van talent dat voldoet aan de behoeften van deze overheidsorganisatie. Je…

  • Werkweek: 24 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Noord-Brabant


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.