Junior functioneel beheerder (32-36 uur)

Junior functioneel beheerder (32-36 uur) - 21031

  • 32-36 uur
  • fulltime,parttime
  • Utrecht

Je bent een junior functioneel beheerder die meewerkt aan de ontwikkeling van de dienstverlening en bedrijfsvoering van de gemeente.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Utrecht, is op zoek naar een junior functioneel beheerder. De gemeentelijke organisatie werkt met ruim 500 medewerkers in een dynamische werkomgeving aan de vertegenwoordiging van de 60.000 inwoners. Intern leeft er een informele werksfeer waarbij resultaatgericht werken en interactiviteit hoog in het vaandel staat.

Als junior functioneel beheerder heb je binnen Functioneel Applicatiebeheer een breed takenpakket waarbij je de focus legt op het naar een hoger niveau tillen van de dienstverlening en bedrijfsvoering.

Wat ga je doen:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor key-users, ICT en informatievoorziening voor vragen.
  • Je bent de sparringpartner voor de organisatie en vertaalt hun wensen naar concrete oplossingen.
  • Je verzamelt, ontwikkelt en onderhoudt functionele documentatie.
  • Je organiseert opleidingen en trainingen voor de gehele organisatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen en het up-to-date houden van de generieke kernapplicaties, inclusief de interfaces.
  • Je houdt je bezig met het oplossen van incidenten wanneer deze er zijn en met het doorvoeren van wijzigingen.
  • Je verzorgt bij aanpassingen de impactanalyse, de ontwerpen voor wijzigingen en de realisatie van de proceswijzigingen in applicaties.
  • Je coördineert de activiteiten bij het testen en implementeren van updates en nieuwe releases.
  • Je ontwikkelt en onderhoudt de beheerdocumenten en je rapporteert over de kwaliteit en kwantiteit van de leveranciers.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding ICT of Bedrijfskunde.
  • Je hebt in de afgelopen 3 jaar minimaal 1 jaar ervaring als functioneel beheerder opgedaan of je hebt 1 jaar gemeentelijke ervaring.
  • Je hebt kennis van en ervaring met bedrijfsprocessen in gemeentelijke context.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • kennis van zaaksysteem Decos Join of soortgelijke zaaksystemen.
    • ervaring met procesmatig werken.
  • Je bent bereid na een succesvolle periode in dienst te treden bij de gemeente.
  • Je bent op woensdag 27 januari beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Woerden. In verband met de COVID-19-maatregelen werk je voornamelijk vanuit huis en indien nodig op locatie.

Wij bieden:
De functie is per begin februari 2021 beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2021, met een optie tot verlenging. Deze opdracht wordt in loondienst uitgevoerd.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 21 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21031. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212