Projectmanagementondersteuner (32 uur)

Projectmanagementondersteuner (32 uur) - 21030

  • 32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Als projectmanagementondersteuner help je om projecten in goede banen te leiden, informeer je stakeholders en zorg je ervoor dat het project soepel verloopt.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een netbeheerder voor gas en elektriciteit, is op zoek naar een projectmanagementondersteuner (PMO) voor de implementatie van Workday, het nieuwe HR IT-systeem.

Om de medewerkers van de juiste ondersteuning te voorzien, is het belangrijk om ook de HR-systemen te moderniseren. Vanuit het strategische speerpunt ‘People Connect’ willen zij de stap maken naar een ‘merk’waardige dienstverlening voor alle medewerkers, waarbij de processen transparant, innovatief en intuïtief zijn. Dit project start in februari 2021 en loopt naar verwachting tot en met januari 2022.

Wat ga je doen:

  • Je helpt om de diverse projecten in goede banen te leiden.
  • Je informeert stakeholders en zorgt ervoor dat het project soepel verloopt.
  • Je werkt nauw samen met zowel de programmamanager als de andere teams in het project.
  • Je helpt bij het begeleiden van vergaderingen.
  • Je stelt documenten op ten behoeve van diverse projecten.
  • Je maakt de voortgang inzichtelijk in rapporten.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een aantoonbare afgeronde hbo- / wo-opleiding.
  • Je hebt aantoonbare ervaring en systeemkennis van Workday en ADP.
  • Je hebt minimaal 4 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring in projectondersteuning en organisatie change management.
  • Je hebt ervaring met optimaliseren, automatiseren en implementeren van HR-processen.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement.
  • Je bent in de week van 25 januari 2021 (week 4) beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Rotterdam. Gezien de situatie rondom COVID-19 wordt er voorlopig thuis gewerkt.

Wij bieden:
De functie is per begin februari 2021 beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind december 2021, met een optie tot verlenging. Hierna bestaat de mogelijkheid tot indiensttreding. Om deze reden is deze functie alleen in loondienst uit te voeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 21 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21030. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212