Senior administratief medewerker (32 uur)

Senior administratief medewerker (32 uur) - 21026

  • 32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een senior administratief medewerker die een bijdrage levert aan de reguliere werkzaamheden, maar zich vooral focust op de kortlopende projecten. 

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een samenwerkingsorganisatie van gemeenten in Nederland, is vanwege de capaciteit binnen het team op zoek naar een senior administratief medewerker. De samenwerkingsorganisatie heeft als doel om de lokale overheid te versterken zodat gemeenten hun inwoners optimaal kunnen bedienen.

Als senior administratief medewerker kom je te werken op de afdeling Financiële Administratie en binnen het team Finance en Control. Deze afdeling valt onder het cluster Bedrijfsvoering en is verantwoordelijk voor onder andere het controleren en verwerken van de financiële gegevens en meer. Binnen de lijnen van de organisatie houd je je samen met het team bezig met het financieel beheer voor de vereniging en draag je bij aan de P&C-cyclus. Jij gaat specifiek aan de slag met een aantal projecten die naast de reguliere werkzaamheden worden uitgevoerd.

Wat ga je doen:

  • Je levert een bijdrage aan de reguliere werkzaamheden en kortlopende projecten.
  • Je zorgt in samenwerking met de andere senior medewerkers voor een werkverdeling en houdt de controle op een juiste en tijdige vastlegging hiervan.
  • Je levert een bijdrage aan de operationele werkzaamheden.
  • Je draagt bij diverse projecten bij aan het optimaliseren van de processen binnen de afdeling en de organisatie.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in een financiële richting.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als administratief medewerker met boekhoudkundige en/of financiële ervaring met verantwoordelijkheid voor het (mede) verzorgen van alle financiële- en administratieve processen.
  • Je hebt ervaring met het werken in teamverband binnen een grote organisatie met meer dan 300 medewerkers en verschillende afdelingen en beleidsprofessionals.
  • Je hebt ervaring met en kennis van de optimalisatie van administratieve processen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met Exact Globe, Exact Synergy, Image Capture (Scansys) en MS Excel.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • meer dan 7 jaar ervaring als senior administratief medewerker.
    • kennis van en ervaring met inter company-afstemming en de optimalisatie van de processen hierbij.
  • Je bent op woensdag 27 januari beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever. 

Standplaats:
Den Haag 

Wij bieden:
De functie is per begin februari 2021 beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind juni 2021, met een optie tot verlenging. 

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 22 januari aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 21026. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.