Managementassistent (24 uur)

Managementassistent (24 uur) - 20733

  • 24 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een managementassistent die uitblinkt in plannen en organiseren, makkelijk schakelt en die een belangrijke bijdrage levert aan de kwaliteit van werk voor anderen.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een grote gemeente in Zuid-Holland, is op zoek naar een managementassistent. Binnen deze eigentijdse gemeente zetten ruim 11.000 medewerkers zich in voor de meer dan 620.000 inwoners van de stad. Dit doen zij door mee te bewegen met de energie van de stad. Daarbij biedt de gemeente vrijheid en verantwoordelijkheid aan de medewerkers met werk waarbij je de uitdaging voelt, zodat de stad en jij blijven groeien.

Als managementassistent kom je te werken voor het Werkgevers Servicepunt Rijnmond (WSP Rijnmond) voor het cluster W&I. Het WSP Rijnmond, een samenwerkingsverband tussen de gemeente en het UWV, is verantwoordelijk voor de acquisitie in de regio, het inregelen en de opvolging van overkoepelende afspraken met grote werkgevers, branches en eventueel regio’s waar het gaat om de invulling van vacatures en capaciteitsvragen. Hierbij zijn werkgevers en branches klanten van het cluster W&I.

Wat ga je doen

  • Je bent de administratieve en secretariële ondersteuning van de afdeling en zorgt voor een goede telefonische bereikbaarheid van de leidinggevende.
  • Je werkt samen met een directe collega en bent dagelijks bezig met zaken als:
    • het bijhouden van de agenda’s van leidinggevende(n) en het plannen van afspraken.
    • verzorgen van correspondentie.
    • archiveren / beheren van de archivering van relevante stukken.
    • voeren van de administratie voor de afdeling en deze bewaken.
    • het organiseren, notuleren en uitwerken van vergaderingen en het bewaken van de afspraken en actiepunten die bij de vergaderingen naar voren zijn gekomen.
    • bewaken / beheren van de bewaking van afhandelingstermijnen.
    • het regelen van attenties.
    • aannemen van binnenkomende gesprekken voor de afdeling.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een mbo-opleiding niveau 3 in secretariële richting.
  • Je hebt in de afgelopen 4 jaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in een secretariële functie.
  • Je hebt kennis van en ervaring met MS Office, in het bijzonder Excel, Outlook, PowerPoint, Teams en Word.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring binnen een overheidsinstelling.
    • ervaring met het agendabeheer voor meerdere personen.

Standplaats:
Rotterdam, maar vanwege de COVID-19-maatregelen werk je voornamelijk vanuit huis

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 24 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind januari 2021, met een optie tot verlenging (2 x 3 maanden).

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 3 december aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20733. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.