Baliemedewerker Publiekszaken (28-36 uur)

Baliemedewerker Publiekszaken (28-36 uur) - 20731

  • 28-36 uur
  • fulltime,parttime
  • Noord-Brabant

Als baliemedewerker Publiekszaken straalt dienstverlening van je af en ben je in het bezit van een diploma BOBZ of MLOBZ.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Noord-Brabant die zich verbonden voelt met de stad haar inwoners, is op zoek naar een baliemedewerker voor de afdeling Publiekszaken. De afdeling is het gezicht van de gemeente en staat in directe verbinding met de inwoners, bedrijven en instellingen. De medewerkers zorgen ervoor dat zij zich welkom en geholpen voelen. Deze afdeling bestaat uit 2 teams: team Klant Contact Centrum en team Balie. Jij gaat werken binnen team Balie.
Werken voor de gemeente, is werken aan de gemeente. Zij is actief op bijna alle werkterreinen en op ieder functieniveau.

Wat ga je doen:

  • Je stelt de identiteit van de klanten vast, helpt hen aan de juiste producten van hoge kwaliteit en geeft aan hen het gevoel dat ze zich geholpen voelen.
  • Je bent alert op mogelijke fraudesignalen.
  • Je vraagt reisdocumenten en rijbewijzen aan.
  • Je start adresonderzoeken op en werkt dit zelfstandig af.
  • Je voert RNI-werkzaamheden uit.
  • Je verricht vooronderzoek met betrekking tot niet ingezetenen en het verstrekken van reisdocumenten niet ingezetenen.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je bent in het bezit van een diploma BOBZ (Basisopleiding Burgerzaken) of MLOBZ (Medewerker Lokale Overheid Burgerzaken).
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het aanvragen van reisdocumenten en rijbewijzen, opstarten en zelfstandig afwerken adresonderzoek, RNI-werkzaamheden en verstrekken reisdocumenten niet ingezetenen.
  • Je bent beschikbaar tijdens de openingstijden van de gemeente (maandag, dinsdag en vrijdag van 09:00 uur tot 16:00 uur en woensdag en donderdag van 09:00 uur tot 20:00 uur).
  • Je bent volledig beschikbaar in alle schoolvakanties van de regio Zuid.
  • Je bent minimaal 28 uur beschikbaar, maar bij voorkeur fulltime.

Standplaats:
Breda

Wij bieden:
De functie is per januari 2021 beschikbaar voor 28 tot 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste oktober 2021, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 4 december aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20731. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.