Financieel administratief medewerker (36 uur)

Financieel administratief medewerker (36 uur) - 20621

  • 36 uur
  • fulltime
  • Zuid-Holland

Je bent een financieel administratief medewerker die meewerkt aan de dagelijkse operatie van het team Commitment to Payment, waarbij jij het aanspreekpunt bent voor klanten en leveranciers.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een havenbedrijf in Zuid-Holland, is op zoek naar een financieel administratief medewerker. Het havenbedrijf werkt aan het versterken van de concurrentiepositie en heeft daarmee de blik op vandaag en morgen. Hierbij biedt zij klanten alles dat nodig is voor een veilige doorvoer en bewerking van grondstoffen en goederen

Als financieel administratief medewerker kom je te werken bij het Shared Process Center (SPC). Hierbinnen word je onderdeel van het team Commitment to Payment (C2P). Het SPC ondersteunt onder andere bij de transactionele processen van het havenbedrijf. Het team bestaat uit 6 medewerkers en zij hanteren een cultuur van feedback geven en ontvangen.

Wat ga je doen:

  • Je werkt mee aan de dagelijkse operatie binnen het SPC.
  • Je boekt en verwerkt inkomende facturen zoals inkoopfacturen, declaraties en creditcarduitgaven.
  • Je verwerkt operationele inkoopaanvragen.
  • Je assisteert bij de maand- en jaarafsluiting en bij diverse ad hoc werkzaamheden.
  • Je boekt en verwerkt bankafschriften.
  • Je ondersteunt en/of initieert projecten over het optimaliseren van administratieve financiële processen.
  • Je coördineert en prioriteert C2P activiteiten samen met het team.
  • Je bent het aanspreekpunt van de interne klanten en leveranciers.
  • Je bent de key-user van diverse systemen.

Wij vragen:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van financiën.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring opgedaan als financieel administratief medewerker.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • relevante ervaring met financiële facturatieprocessen en geautomatiseerde informatiesystemen.
    • ervaring met SAP en E-size.

Standplaats:
Rotterdam

Wij bieden:
De functie is per november 2020 beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind mei 2021, met daarna de optie tot indiensttreding bij de opdrachtgever. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 29 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20621. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212