HR-medewerker (32-36 uur)

HR-medewerker (32-36 uur) - 20600

  • 32-36 uur
  • fulltime,parttime
  • Zuid-Holland

Als HR-medewerker kom je terecht in een dynamische omgeving waar jij de juiste vragen weet te stellen om de clusters te ondersteunen bij het inzetten van tijdelijke medewerkers.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente, is op zoek naar een HR-medewerker. Met ruim 11.000 medewerkers op jaarbasis is de gemeente één van de grote werkgevers van Nederland. Dit vraagt om een geoliede organisatie die de mobiliteit en duurzame inzetbaarheid van de medewerkers van de gemeente in goede banen leidt. De circa 40 professionals van het team Mobiliteit hebben hiervoor een mooi fundament gelegd, door op hun eigen wijze hun ideeën te delen over hoe zij hun organisatie zien. Nu is het tijd om verder te bouwen aan die nieuwe organisatie.

De afdeling Mobiliteit en Ontwikkeling maakt deel uit van de directie HRO, communicatie en juridisch. Samen met het team máák jij de afdeling Mobiliteit, waarvoor je komt te werken. Je werkt samen met andere collega’s aan de verdere professionalisering van de lijnorganisatie. Het is een divers team dat met veel plezier voor een gezamenlijk resultaat gaat, betrokken is en altijd voor hun collega’s klaar staat.

Als HR-medewerker bied je hoogwaardige ondersteuning aan de adviseur mobiliteit, opdrachtgevers en sollicitanten op het gebied van capaciteitsaanvragen binnen de afdeling. De afdeling is continu in beweging waarbij het samenbrengen van vraag en aanbod altijd centraal staat. De werkzaamheden voer je uit onder leiding van de afdeling Recruitment en Externe Inhuur. Naast het ondersteunen van de adviseur mobiliteit ondersteun je ook andere clusters van de gemeente.

Wat ga je doen:

  • Je ondersteunt de clusters bij het inzetten van tijdelijke medewerkers in samenwerking met één of meerdere adviseurs.
  • Je bent het visitekaartje van de afdeling.
  • Je fungeert als backoffice voor de inkoopadministratie.
  • Je registreert en controleert de registratie van externen (en stagiairs) in het registratiesysteem MijnHR.
  • Je toetst en beoordeelt de rechtmatigheid en doelmatigheid van inkoopdossiers in Oracle.
  • Je staat zowel interne collega’s als externe partijen met vragen en/of verzoeken te woord.
  • Je sluit regelmatig aan bij werkoverleggen van de adviseur en notuleert indien dit wordt gevraagd.
  • Je denkt mee in procesoptimalisatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve verwerkingen zoals het muteren in verschillende systemen.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4-opleiding, bij voorkeur een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met de uitvoering van administratieve processen.
  • Je hebt minimaal 6 maanden ervaring als medewerker recruitment of met HR-ondersteunende werkzaamheden.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • ervaring met het inkooptraject van extern personeel.
    • systeemkennis van Oracle, ADP en Connexys.
  • Je bent maandag 26 oktober beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Rotterdam. In verband met de RIVM-richtlijnen werk je waar mogelijk vanuit huis.

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden). Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 22 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20600. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.