DIV-medewerker (28-36 uur)

DIV-medewerker (28-36 uur) - 20599

  • 28-36 uur
  • parttime,fulltime
  • Zuid-Holland

Je bent een ervaren DIV-medewerker die ervaring heeft in het ondersteunen van het hoogste orgaan binnen een gemeente, adviseert over verbetering en beschikt over een integere werkwijze.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Zuid-Holland, is op zoek naar een DIV-medewerker voor de raadsgriffie. De raadsgriffie ondersteunt de gemeenteraad bij de kader stellende, controlerende en volksvertegenwoordigende rol. De ruim 30 griffiemedewerkers ondersteunen de raadsleden zo optimaal mogelijk om hun werk te doen en de besluiten te kunnen nemen. De griffie heeft de verbetering van de informatievoorziening voor de raad en burgers als speerpunt geformuleerd. Dat betekent dat je terecht komt in een dynamisch en toekomstgericht werkveld waar veel gevoelige informatie wordt gedeeld. De gemeente vraagt daarom om discretie en integerheid van de medewerkers.

Het team Griffie bestaat momenteel uit 2 DIV-medewerkers die op zoek zijn naar versterking. Er heerst een prettige, open en informele sfeer maar je moet wel goed bestand zijn tegen hectiek en druk.

Wat ga je doen:

  • Je zorgt ervoor dat de digitale post wordt voorzien van de juiste metadata en routering naar collega’s.
  • Je zet de papieren post om naar digitale post en registreert en archiveert de post.
  • Je werkt de digitale en papieren archieven bij.
  • Je bewaakt en signaleert over de gegevenskwaliteit en DIV-afspraken.
  • Je beantwoordt inkomende telefoontjes op het algemeen griffie-telefoonnummer.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo 4-opleiding.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring opgedaan als DIV-medewerker.
  • Je hebt ervaring met het registreren, metadateren en routeren van fysieke en digitale post en het ordenen en bijhouden van fysieke en digitale dossiers in een documentmanagementsysteem (DMS).
  • Je bent aantoonbaar bestuurlijk sensitief, door bijvoorbeeld ervaring op te hebben gedaan in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente of rijksoverheidsorganisatie.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • kennis van en ervaring met het DMS Corsa.
    • ervaring bij de raadsgriffie.
    • ervaring in een soortgelijke functie binnen een gemeente met meer dan 175.000 inwoners.
  • Je bent op maandag 26 oktober beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.
  • Je bent uiterlijk 1 november beschikbaar.

Standplaats:
Rotterdam. In verband met de RIVM-richtlijnen werk je deels vanuit huis.

Wij bieden:
De functie is per direct beschikbaar voor 28-36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 7 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 3 maanden). Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 22 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20599. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Raimond Boer op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Projectmedewerker (36 uur)

Als spin in het web voor de projectmanager(s) verricht je als projectmedewerker ondersteunende en secretariële werkzaamheden en zorg je ervoor…

  • Werkweek: 36 uur
  • Contract: fulltime
  • Locatie: Zuid-Holland


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212