Coördinator Tozo (36 uur)

Coördinator Tozo (36 uur) - 20595

  • 36 uur
  • fulltime
  • Noord-Brabant

Als coördinator Tozo vervul je 3 verschillende rollen en houd je je bezig met de dagelijkse operationele aansturing van het Tozo-team en het adviseren over het op- of afschalen van capaciteit.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Noord-Brabant, is op zoek naar een coördinator Tozo. De Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo) is een van de maatregelen van het kabinet om ondernemers te ondersteunen tijdens de coronacrisis. De regeling richt zich op ondernemers waarbij de inkomsten als gevolg van de coronacrisis tot onder het sociaal minimum dalen.

Inmiddels zijn er 3 Tozo-regelingen. Tozo 1 liep van maart 2020 tot en met mei 2020. Tozo 2 liep van juni 2020 tot en met september 2020 en Tozo 3 loopt van oktober 2020 tot juli 2021. Als coördinator word je lid van de projectgroep Tozo en vervul je 3 rollen. Zo ga je de uitvoering van Tozo 3 verder vormgeven, coördineer je de werkzaamheden van het (externe) Tozo-team en treed je op als projectleider om de extra dienstverlening van de heroriëntatie op werk in loondienst te implementeren. De medewerkers die hier uitvoering aan geven, stuur je operationeel aan. Bij alle 3 de rollen horen verschillende taken.

De Tozo 3 komt beschikbaar voor ondernemers die zich hiervoor vrijwillig aanmelden. De heroriëntatie naar werk in loondienst staat voorop, maar dat kan alleen met kennis van de ondernemer en het ondernemershap vanuit een brede kijk. Hierbij is intensief contact met de collega’s van de schulddienstverlening van de sector MO, de collega-accountmanager en matchers WSP erg belangrijk. Al werkende zal deze dienstverlening verder vorm krijgen, waardoor het wordt gezien als een ontwikkeltraject binnen de gemeente.

Wat ga je doen:

  • Als lid van de projectgroep Tozo:
    • lever je input gericht op de (door)ontwikkeling van de Tozo-processen, waarbij specifiek aandacht uitgaat naar de uitvoerbaarheid en schaalbaarheid.
    • vertaal je de wet- en regelgeving en besluiten van de projectgroep naar uitvoering.
    • adviseer je over capaciteit en het op- of afschalen van externe medewerkers.
    • koppel je signalen uit de uitvoering waar nodig terug aan de projectgroep.
    • rapporteer je over de stand van zaken in de uitvoering.
  • Als coördinator Tozo:
    • ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele aansturing van het (externe) Tozo-team.
    • bewaak je de voortgang van het afhandelen van aanvragen Tozo levensonderhoud en Tozo krediet binnen de gestelde termijnen.
    • bewaak je samen met de kwaliteitsmedewerker Tozo de inhoudelijke kwaliteit van besluiten en rapportages.
    • ben je de vraagbaak voor de medewerkers en hakt waar nodig knopen door.
    • zorg je ervoor dat de instructies en werkprocessen up-to-date zijn en blijven.
    • houd je overzicht en schakel je tijdig met de teammanager Ondernemershap & Handhaving of de projectgroep Tozo over de capaciteit en/of knelpunten in de werkzaamheden.
    • implementeer je de besluiten en draag je zorg voor de communicatie met teamleden.
  • Als projectleider voor het onderdeel heroriëntatie op werk in loondienst:
    • ga je de extra dienstverlening mede helpen ontwikkelen en implementeren.
    • stuur je de medewerkers aan op operationeel niveau.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur Bedrijfskunde of Organisatiewetenschappen.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 3 jaar ervaring opgedaan als projectleider, coördinator of procesbegeleider.
    • kennis van en ervaring met een zaaksysteem, zoals Verseon.
    • kennis van en ervaring met een klantvolgsysteem, zoals Competensys.
    • ervaring met processturing.
  • Je bent op woensdag 28 oktober beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever.

Standplaats:
Den Bosch

Wij bieden:
De functie is per begin november 2020 beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind juni 2021, met een optie tot verlenging (5 x 3 maanden). Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 23 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20595. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Project counsel (32 uur)

Je bent een project counsel die voor een baanbrekend project zijn/haar ruime ervaring inzet om te adviseren over de juridische aspecten van het…

  • Werkweek: 32 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Utrecht


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212