Informatieadviseur (16 uur)

Informatieadviseur (16 uur) - 20585

  • 16 uur
  • parttime
  • Noord-Brabant

Je bent een informatieadviseur die het niveau van een gelijknamig team naar een expertniveau gaat brengen door het uitvoeren van een uitvoeringsplan met gestelde doelen.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente, is op zoek naar een informatieadviseur voor het verhogen en verbeteren van het kennisniveau, de vaardigheden en de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers.

Als informatieadviseur ga je aan de slag met het team Informatiebeheer. Dit team moet een doorontwikkeling maken naar een expertteam dat zo ook inzetbaar is voor de ambtelijke organisatie. Hiervoor moet het niveau van kennis, vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling van de teamleden naar een hoger niveau gebracht worden. Om dit te kunnen realiseren zal het uitvoeringsplan beoordeeld en uitgevoerd moeten worden.

Wat ga je doen:

  • Je ondersteunt het team Informatiebeheer bij de ontwikkeling om als expertteam te fungeren.
  • Je houdt je bezig met het inhoudelijk reviewen van het uitvoeringsplan met het daarin een op te stellen visie, toekomstbeeld en groeipad voor het team.
  • Je bent verantwoordelijk voor de volgende gestelde doelen / resultaten:
    • een uitgewerkte en geïmplementeerde I-Governance.
    • een opgesteld kwaliteitsmanagementplan en de daaruit voortgevloeide activiteiten geïmplementeerd.
    • een systeem voor de kwaliteitszorg ontwikkeld en geïmplementeerd.
    • een methodiek ontwikkeld om steekproefsgewijs de kwaliteit van de zaakdossiers en het archief te monitoren.
    • een opgesteld Metadataschema dat eenduidig te gebruiken is.
    • het inzichtelijk maken van de rollen en taken binnen het team.
    • een doorontwikkeld team.

Wij vragen:

  • Je beschikt over hbo / academisch werk- en denkniveau.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met:
    • de doorontwikkeling van een team Informatiebeheer.
    • het opstellen en implementeren van de plannen en systemen.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • aanvullende kennis van en ervaring met de organisatie brede informatiehuishouding.
    • ervaring met het opstellen en implementeren van informatiebeheer gerelateerde regelingen en handleidingen zoals I-Governance, een kwaliteitsmanagementplan en een Metadataschema.
  • Je bent op maandag 2 november beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever. 

Standplaats:
Veghel 

Wij bieden:
De functie is per begin november 2020 beschikbaar voor 16 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste begin november 2021, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden). Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren. 

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 26 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20585. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212