Klantmanager aanvragen levensonderhoud (36 uur)

Klantmanager aanvragen levensonderhoud (36 uur) - 20530

  • 36 uur
  • fulltime
  • Flevoland

Als klantmanager ga je aan de slag met de aanvragen voor levensonderhoud, screen je de aanvragen aan de hand van diverse systemen en voer je zelfstandig de intakegesprekken.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Flevoland, is op zoek naar een klantmanager voor de aanvragen voor levensonderhoud. In de gemeente is er altijd wat te doen, wat betekent dat de medewerkers hard werken in een informele sfeer. De organisatie geeft veel ruimte voor eigen ontwikkeling en maakt tijd voor jouw vitaliteit.  

Binnen de gemeente kom je terecht binnen , onderdeel van het Sociaal Domein. Het team draagt bij aan een zelfstandig bestaan van de inwoners door ervoor te zorgen dat zij de uitkering krijgen waar ze recht op hebben. Als klantmanager houd jij je bezig met het beoordelen van de aanvragen voor levensonderhoud in het kader van de Participatiewet.

Wat ga je doen:

  • Je behandelt aanvragen voor levensonderhoud en beoordeelt of er recht is op bijstand.
  • Je screent de aanvragen aan de hand van diverse systemen, zoals Suwinet, Key2burgerzaken en GWS4all.
  • Je voert intakegesprekken en gaat, indien nodig, op huisbezoek in samenwerking met een collega van het team handhaving.
  • Je stelt het juridisch onderbouwde rapport en de beschikking op.

Wij vragen:

  • Je hebt in de afgelopen 3 jaar minimaal 2 jaar ervaring als klantmanager opgedaan op het gebied van levensonderhoud.
  • Je hebt kennis van en ervaring met de Participatiewet en AWB binnen het Sociaal Domein.
  • Je hebt kennis van en ervaring met Suite voor het Sociaal Domein, Suwinet en PKO.
  • Je bent fraude-alert.

Standplaats:
Lelystad

Wij bieden:
De functie is per medio oktober 2020 beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste medio januari 2021, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór donderdag 1 oktober en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20530. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Recruiter

Je bent verantwoordelijk voor het aantrekken, selecteren en aannemen van talent dat voldoet aan de behoeften van deze overheidsorganisatie. Je…

  • Werkweek: 24 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Noord-Brabant


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.