Kwaliteitsmedewerker bedrijfsvoering vastgoed (32 uur)

Kwaliteitsmedewerker bedrijfsvoering vastgoed (32 uur) - 20528

  • 32 uur
  • parttime
  • Noord-Holland

Je bent een ervaren kwaliteitsmedewerker bedrijfsvoering die ondersteuning biedt voor de financiën, planning en het risicomanagement van de projecten en bent voor vele collega’s een sparringpartner. 

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een gemeente in Noord-Holland, is op zoek naar een kwaliteitsmedewerker bedrijfsvoering vastgoed. De ambtelijke organisatie heeft een persoonlijke sfeer en voldoende uitdagingen te bieden. De stad heeft een bruisend hart, veel culturele voorzieningen.

De ambtelijke organisatie is opgedeeld in diverse afdelingen, waaronder Projecten en Advies Buitenruimte. Binnen deze afdeling kom je te werken in het team Bedrijfsvoering. Dit team ondersteunt de projecten in de openbare ruimte en leidt de bedrijfsvoering van de beheerafdelingen. Aan deze takenlijst is, in april 2020, de ondersteuning op het beheer van het gemeentelijke vastgoed en utiliteitsbouw toegevoegd. Het team ontzorgt, verbindt en adviseert en richt zich bij de nieuwe taak op financiën, planning en risicomanagement van projecten en contractmanagement.

Het team dat je gaat versterken, bestaat uit ongeveer 15 collega’s die gezamenlijk ondersteuning bieden aan de projecten. De teamleden zijn flexibel en samen hebben zij hoge ambities.

Wat ga je doen:

  • Je bent verantwoordelijk de kwaliteitschecks, de interne controle en het maken van specifieke uitdraaien voor het vastgoedbeheersysteem (VBS).
  • Je bent de sparringpartner voor het vastgoedbeheerproces, zowel financieel als administratief.
  • Je maakt maandelijks projectoverzichten met daarin de financiën en planning, je houdt voortgangsgesprekken met projectleiders en werkt de planningen bij.
  • Je beschrijft en vernieuwt de werkprocessen van de afdeling Projecten en Advies Buitenruimte.
  • Je bent de achtervang en sparringpartner voor het managen van de informatie over de sturing op de vastgoedportefeuille en de benchmark vastgoed.
  • Je bent de achtervang en sparringpartner voor het opstellen van de overzichten over de audits, accountantscontroles en controles rekenkamercommissie.
  • Je bent de achtervang voor de monitoring van het btw-regime van de projecten en voor het beheer van de verzekeringspolis opstal / inventaris.

Wij vragen:

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo bachelor opleiding.
  • Je hebt in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar relevante ervaring opgedaan op het gebied van bedrijfsvoering.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met het verwerken en beheren van gegevens voor vastgoedprojecten en je hebt bij voorkeur ook ervaring met key2financiën en ms-project.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar ervaring opgedaan met een vastgoedbeheersysteem.
    • in de afgelopen 3 jaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan met de kwaliteitsbewaking planning en control.
    • in de afgelopen 3 jaar minimaal 6 maanden ervaring opgedaan met key2financiën.
  • Je bent vrijdag 9 oktober beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met de opdrachtgever. 

Standplaats:
Amstelveen 

Wij bieden:
De functie is per 19 oktober 2020 beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste eind april 2021, met een optie tot verlenging. Je bent bereid om na een periode van 12 maanden in dienst te treden. Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren. 

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 2 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20528. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Jesca Heijker op 078-6182212.

Deze opdracht is vervuld

Bekijk actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.

Project counsel (32 uur)

Je bent een project counsel die voor een baanbrekend project zijn/haar ruime ervaring inzet om te adviseren over de juridische aspecten van het…

  • Werkweek: 32 uur
  • Contract: parttime
  • Locatie: Utrecht


Over ons

Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interim- en detacheringsbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.

Ons adres

Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht

078-6182212