Projectondersteuner (32 uur)

Projectondersteuner (32 uur) - 20515

  • 32 uur
  • parttime
  • Zuid-Holland

Je bent een projectondersteuner die de 2 projectmanagers van 2 deelprojecten van het programma Fysieke Toegangsbeveiliging gaat ondersteunen en hierbij de landelijke inventaris verzorgt.

Omschrijving van de opdrachtgever:
Onze opdrachtgever, een grote overheidsorganisatie, is op zoek naar een projectondersteuner voor de dienst Facility Management (FM). Binnen de dienst bestaat het programma Fysieke Toegangsbeveiliging dat is opgezet voor onder andere de inrichting van de integrale uitvoeringsprocessen van de fysieke beveiliging op landelijk niveau. De overheidsorganisatie bestaat uit diverse locaties door heel Nederland die op een integrale manier beveiligd moeten worden.  Binnen het programma zijn 4 deelprojecten actief met allemaal hun eigen opdracht, namelijk:

  • Deelproject 1: vervanging van risicovolle systemen (FG1).
  • Deelproject 2: best beschikbare technologie (FG2).
  • Deelproject 3: innovatie in relatie tot toekomstbestendige dienstverlening fysieke (toegangs)beveiliging (FG3).
  • Deelproject 4: positioneren en inrichten fysieke beveiliging (FG4).

Jij gaat een bijdrage leveren aan de deelprojecten FG3 en FG4. Voor beide projecten treed je op als administratieve en secretariële ondersteuner voor de 2 projectmanagers. De taken voer je in principe uit vanuit je standplaats Rotterdam, echter ben je landelijk inzetbaar om de diverse locaties te bezoeken en daar werkzaamheden te verrichten.

Wat ga je doen:

  • Je maakt afspraken voor de projectmanagers van FG3 en FG4.
  • Je bereidt de vergaderingen van de projectmanagers voor.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de vergadering verslaglegging en de verslaglegging van overige bijeenkomsten.
  • Je monitort actiepunten en volgt deze op.
  • Je ondersteunt bij de financiële verslaglegging en het verwerken van de facturen van de projecten.
  • Je bent verantwoordelijk voor inventarisaties op diverse locaties door heel Nederland.
  • Je levert support aan de projectdeelnemers.
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van en toezien op een volledige en juiste registratie van de projecten.
  • Je ziet er op toe dat de documentatie en de opslag van deze documenten juist en volledig is.
  • Je stelt de voortgangsrapportages van de projecten op.
  • Je organiseert interne en externe evenementen, zoals onder andere kennissessies, workshops, innovatieplatforms en bijeenkomsten.
  • Je bewaakt de projectplanning.

Wij vragen:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van facility management, huisvesting en/of innovatie.
  • Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar ervaring als projectondersteuner binnen een grote (1000+) organisatie.
  • Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar ervaring met agendabeheer, het voorbereiden van vergaderingen, verslaglegging, projectadministratie en projectfinanciën.
  • Je beheert de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar ervaring met het opstellen van voortgangsrapportages voor projecten.
    • in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring met het bijhouden van de planning van projecten.
    • in de afgelopen 8 jaar minimaal 3 jaar ervaring met het organiseren van interne en externe evenementen, workshops, innovatieplatforms, kennissessies en bijeenkomsten.
  • Je beschikt over eigen vervoer, aangezien je inzet door heel het land zal zijn, ook op locaties die niet goed bereikbaar zijn met het OV.
  • Je bent in week 41 en/of week 42 beschikbaar voor een kennismakingsgesprek met onze opdrachtgever.
  • Je bent bereid een screening te ondergaan.

Standplaats:
Rotterdam

Wij bieden:
De functie is per december 2020 beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste december 2021, met een optie tot verlenging. Je kunt deze opdracht in loondienst of als zelfstandig ondernemer uitvoeren. 

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór maandag 5 oktober aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl of klik op Solliciteer. Ons referentienummer is 20515. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Dyonne de Graaf op 078-6182212.

Deze opdracht is verlopen

Bekijk hieronder actuele opdrachten uit hetzelfde vakgebied.


Wij zijn PIA, een landelijk opererend project-, interim- en adviesbureau. Wij voeren uitdagende opdrachten uit bij middelgrote en grote organisaties. Wij adviseren en ondersteunen onze opdrachtgevers door het op interimbasis inzetten van onze medewerkers en adviseurs.